Komentāri

Šķiet, ka reklāmas biznesā ir aizsākusies jauna tendence, – kā efektīgāk nodemonstrēt kravas auto.

Varētu teikt, ka šī tendence aizsākās ar pasaulslaveno Volvo reklāmu, kur Holivudas grāvēju aktieris Žans Klods van Damme nostājās špagatā uz divu braucošu Volvo kravas automašīnu jumtiem.

Iespaidīguma ziņā neatpaliek arī Renault reklāma, kur kravas automobilis palecas uz tramplīna un uzstāda jaunu Ginesa rekordu kā vistālāk no tramplīna aizlidojusī kravas automašīna – jaunais rekords ir 25,5 metri. Ak jā, un vēl lidojuma brīdi zem tās patraucās F1 formula. Bet tas tā – vairāk skaties video.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl