“Zebras” gada tops: nejēdzīgākie krustojumi, jaunas tehnoloģijas satiksmes drošībā un ko sagaidīt nākotnē

1 komentārs
“Zebras” gada tops: nejēdzīgākie krustojumi, jaunas tehnoloģijas satiksmes drošībā un ko sagaidīt nākotnē
EKRĀNUZŅĒMUMS

Arī “Zebra” atskatās uz aizgājušo 2019. gadu. Pauls Timrots izceļ gan labo, kas uzlabojis ceļu satiksmi, gan peļ nejēdzīgākās ceļu un ielu pārbūves Latvijā.

Nejēdzīgu ielu un krustojumu pārbūvju pērn nav trūcis. Tādas bija gan Rīgā, gan daudzviet reģionos. Ja vasaras vīdu raidījumam “Zebra” šķita, ka neko “dumjāku” par krustojumu Lubānas ielā Rīgā uztaisīt nevar, pienāca rudens un izrādījās, ka nekā – var gan! “Zebra” atskatās uz Latvijas ceļu projektētāju ”augstākās pilotāžas” apliecinājumiem.

Taču pērn notikusi arī virzību, lai uzlabotu ceļu drošību Latvijā – Pauls Timrots izvirza gada sasniegumu tehnoloģijās. Ja sākumā šķitis, ka neko smalkāku, kā vidējās ātruma kontroles radarus Tīnūžu šosejā mēs nepiedzīvosim, nepienāca ne gada beigas un Rīgas ielās parādījās pelēks policijas autobuss: tajā ir kameras uz visām pusēm – 360 grādiem. Tagad ķeram gan tos, kas nerāda pagriezienus, gan tos, kuri braucot spaida telefonus.

Pērnais gads bijis lēciens arī autobūves jomā – “Zebra” izceļ labākos pērnā gada spēkratus. Gods kļūt par raidījuma “Zebra”2019. gada motociklu ticis “Ducati Diavel”.

Raidījums “Zebra” vadītājs Pauls Timrots 2020. gada vēl braukt vēl prātīgāk! “Jo tas, ka mēs joprojām esam dzīvi un varam pastūrēt mašīnu, nenozīmē, ka esam baigi veiklie. Mums ļoti vienkārši, iespējams, līdz šim ir ļoti paveicies. Koncentrējamies, skatāmies uz ceļa, analizējam situāciju un braucam prātīgi,” vēl Timrots.

Vairāk par to, kāds bijis raidījuma “Zebra” 2019. gads – sižetā