“Zebra” testē ar ūdeņradi darbināmo spēkratu priekšrocības

1 komentārs
“Zebra” testē ar ūdeņradi darbināmo spēkratu priekšrocības

Raidījums “Zebra” testē ūdeņraža gāzes, ko uzglabā un pārvadā tieši tāpat, kā jebkura iekšdedzes motoram paredzēto degvielu, spēratu priekšrocības.

Raidījuma vadītājs Pauls Timrots lēš, ka “ūdeņradī ir nākotne,” vienlaikus piebilstot – kāda, vēl nezina. Raidījums devās to skaidrot.

“Rīgas satiksmes” valdes loceklis Jānis Golubevs stāsta, ka jaunās, inovatīvās lietas sākotnēji ir dārgākas nekā gadiem ilgi apgūtās prakses. Patlaban vēl neesot iespējams runāt par to, ka ūdeņraža trolejbuss no ekonomiskā viedokļa būtu izdevīgāks par dīzeli.

Kursors.lv pārstāvis Māris Gaugers, komentējot viena vai otra transportlīdzekļa darbināšanas veida priekšrocības, norāda, ka sākotnēji jāizvērtē mērķis, kamdēļ vien vai otru pirkt. “Skaidrs, ka tu nepērc elektroauto, lai būtu “zaļš”, bet gan, pērkot elektro vai ūdeņraža auto, tur ir kaut kāda matemātika,” stāsta Gaugers, komentējot viena vai otra transportlīdzekļa priekšrocības noteiktās situācijās.

Plašāk par to skaties raidījumā “Zebra”!

1 komentārs