“Zebra” testē: atpakaļ nākotnē ar “BMW R18” motociklu

0 Komentāru

1936. gadā Berlīnes rūpnīcā tapa “BMW R5” motocikls, kam tagad ir izveidots citāts šajā gadsimtā – “BMW R18”. Raidījums “Zebra” izmēģina šo ar vēstures auru apvīto motociklu un dalās savos iespaidos.

Jau no pirmā acu uzmetiena šim motociklam rodas tā saucamā “deja vu” sajūta. Daži varbūt atceras 1936. gada ražojumu, bet citiem atmiņā var atsaukt “Iž” motociklus, kuriem tāpat kā “BMW” bija opozītmotors.

Lai arī no skata “BMW R18” motocikls patiešām ir klasisks un atgādina pagājušā gadsimta pirmo pusi, ar tehnoloģijām tam viss ir kārtībā – motociklam ir gan stabilitātes kontrole, ABS, digitālie displeji u.c. funkcijas. Viss ir augstā līmenī, bet vizuāli tas atsauc atmiņā “vecos laikus”.

Runājot par to, kā šis motocikls brauc, nevajadzētu piešķirt pārāk lielu nozīmi tam, kas rakstīts dokumentācijā. Kāds, izlasot parametros par 91 zirgspēku, varbūt sanīks, taču tas ir lielākais tirdzniecībā pieejamais opozītmotors, tam ir 158 ņūtonmetru griezes moments, un tieši šim parametram jāpievērš lielākā vērība. “BMW R18” motociklam ir ļoti iespaidīgs paātrinājums, un 100 km/h tas sasniedz patiešām īsā laikā.

Motocikla cena pārsniedz 20 000 eiro, un tas varētu būt piemērots tiem, kuriem patīk spēlēties ar tehniku un kaut ko uzlabot, jo iespējas mainīt detaļas un aksesuārus šim modelim ir lielas. Līdz ar to ir iespējams izveidot pilnīgi individuālu braucamo. Tāpat “BMW R18” novērtēs tie, kuriem patīk tā saucamā retro padarīšana – ar šo motociklu ikviens būs pamanāms uz ceļa. Tam ir gan vēsture, gan tehnoloģijas, gan arī “BMW” kvalitāte.

0 Komentāru