“Zebra” skaidro: kāpēc ceļmalas grāvji Latvijā tiek veidoti tik stāvi un bīstami?

Iepriekšējā raidījumā bija replika par to, ka ceļmalas grāvji Latvijā kļūst stāvāki un bīstamāki. “Zebra” uzrunāja atbildīgos, lai noskaidrotu, kāpēc tas tā ir un kad tas reiz beigsies?

Atpakaļ uz rakstu

12 komentāri

  • @robillzay

    @robillzay

    Tāpēc vajag acis turēt vaļā un skatīties, kur stūrē. Un ja ir kasko, tad ja tomēr iešaut gadās, tad tikai diena sačakarēta, bet vismaz auto skādes izdevumus var atgūt.
    Un tiem kam nav - Manapolise.lv lapā var reāli lētu octu & kasko atrast - tik savs auto numurs jaiemet sistēmā.
  • Kaspars Puķe
  • Zoya Polynova
  • Janis Karelis

    Janis Karelis

    Ar kuru galu to izfunktierēja ? Baiss paskats it sevišķi ja iedomājies braukšanu ziemā vai rudenī. Tad nu savu miesu jādrošina būs uz augstāko likmi, gadījumā ja kas, jo kamēr pierādīsi patiesību plastmasas kuļķenei pietiks.
  • Ainārs Vilmanis

    Ainārs Vilmanis

    Viens kilometrs viens miljons,kas tur nav skaidrs.
  • Aldis Strodahs

    Aldis Strodahs

    Gribētos precizēt- grāvis ir ar noteiktu slīpumu, lai aizvadītu lieko ūdeni. Šajā gadījumā pie ceļiem ir bedres,jo nekas nekur aizvadīts netiek. Nu un šādas bedres sarakt ir samērā ātri un vienkārši, toties kubatūra ir iespaidīga.
  • mārite

    mārite

    braucpt pa šādu ceļu ir bail braukt tuvu ceļa malai,bet turoties nedaudz atstatu no tās ,lielās fūras manu mašīnu vilka turbulencē,ka nobijos vai vispar noturēšos uz ši bīstamā ceļa.Kādam idiotam ir jābut tam cilvēkam,kurš projektējis šos ceļus ar aizām gar malām.Tad jau krievu laikos braukšana bij drošāka jo ceļius netaisīja kā gaisa tiltus,necentās uzbērumus tik augstus bērt,tad nevajadzētu tos dziļos grāvjus.Bet ,ja tie grāvji vai,pareizāk sakot aizas,nebūtu tik dziļas un platas,bet šauras kaut dziļas,tad atrasties uz šiem ceļiem nebūtu tik bīstami.Ineresanti vai tās ir kārtējas ES norādes vai nopirkto diplomu speciālistu slimā domāšana.Trūkst vienkārsi vārdu par šādu stulbumu!
  • Niks

    Niks

    Vai kāds ir parēķinājis,cik izmaksā dziļo grāvju rakšana? Ūdeni ļoti veiksmīgi var aizvadīt arī ar daudz seklākiem grāvjiem,ja palūdz talkā pieredzējušus melioratorus.
  • Aigars Stogis

    Aigars Stogis

    Nu tas priekš tam, ja tevi ziemā sanes, tad lai 100% būtu kirdik,....(
    drošība uz latvijas ceļiem vienmēr pirmajā vietā ) !!! p.s. ļoti gribās uzdot dažus jautājumus tiem idiotiem, kuri izstrādāja un saskaņoja šādu ceļa remonta projektu.
    • Kristīne Zepa

      Kristīne Zepa

      Aigars Stogis Ņemot vērā tās stāvās un dziļās aizas abās pusēs, tur arī būs 100% kirdik, jo ceļi, pie tam vēl, salīdzinoši šauri. Būtu labāk nepataupījuši naudu un tiešām kārtīgi, droši būvējuši.
  • Vards Uzvards
    • Gunta Brikmane

      Gunta Brikmane

      Raimonds Reinvalds Vai ātruma pedālis nav populācijai zem kājas?

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!