2 komentāri

Uz autoceļa Rīga-Liepāja veikti plaši remontdarbi. To laikā ceļa nogrieznī pie Saldus tika likvidētas ieskrējiena joslas. Drīz vien radušās ne tikai domstarpības, kā pareizi veikt kreiso pagriezienu, bet arī notikušas visai nopietnas avārijas.

Pirmkārt, viena no galvenajām problēmām ir tā, ka ceļu krustošanās vieta nav perpendikulāra. Līdz ar to rekonstrukcijas projekta izstrādes laikā pieņemts nu jau realitātē īstenotais. Lai uzlabotu satiksmes drošību krustojumā, tika likvidētas ieskrējiena joslas.

 

Guntis Grāveris
VAS “Latvijas Valsts ceļi” Stratēģiskās plānošanas stratēģiskās daļas vadošais projektu vadītājs

Es saprotu, ka autovadītājiem tas varbūt nepatīk, bet viņiem ir jāskatās un tikai tad jābrauc uz ceļa.

 

Eksperts piebilst, ka būtu bijis labi, ja šo posmu varētu pārbūvēt, taču projektam iedalītais finansējums ļāva veikt tikai ceļa segas pastiprināšana.

Skaidrojot notikušās avārijas pēc šiem remontdarbiem, VAS “Latvijas Valsts ceļi” pārstāvis norāda, ka autovadītāji pēc ceļa seguma atjaunošanas sākuši braukt ātrāk. Šoferi arī neesot vēl pieraduši pie jaunā standarta.

TOP komentāri

  • Jānis
    +10 +10 0

    Jānis

    Pat Lietuvā rekonstruē un taisa ieskrējiena un nogriešanās joslas, lai bütu drošāk, mums visu nogriež, iebāž kabatās un vēl gudri d..š. Kur tad šeit ir Eiropas standarti, zinot kä ir mainïjusies satiksmes intensitāte no ceļa büvēšanas brīža?
  • JanisT
    +8 +7 -1

    JanisT

    Sanākt tur bieži braukāt un tā vieta ir palikusi ļoti bīstama, sevišķi tumsā!
    Kad bija josla, kur ieskrieties, par nogriešanos varēja neuztraukties, bet tagad tā ir krievu rulete.
    Tā kā visas avārijas ir tikai un vienīgi uz to cilvēku sirdsapziņas, kas viņu likvidēja!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl