Medijos izskanējusi ziņa, ka daži cilvēki iniciē to, lai Biķernieku trasei atņemtu nacionālās sporta bāzes statusu. Varētu domāt – kāda gan starpība – sauc to par nacionālo vai parasto trasi, taču tā gluži nav. Mēs varam pazaudēt Biķernieku trasi un tās vietā saņemt vēl vienu mikrorajonu meža vidū, ezera krastā.

Atpakaļ uz rakstu

15 komentāri

  • Aizdevuma piedāvājums un nekustamā īpašuma kredīta līgums sazinieties ar: guichardmarc739@gmail.com

    Aizdevuma piedāvājums un nekustamā īpašuma kredīta līgums sazinieties ar: guichardmarc739@gmail.com

    Aizdevuma piedāvājums un nekustamā īpašuma kredīta līgums
    sazinieties ar: guichardmarc739@gmail.com
  • Marlēna

    Marlēna

    Demagoģisks raksts. Tikai smieklīgie pārspīlējumi sagrauj pēdējo ticamību - vai dieniņ, leģendas un entuziasti būvējuši, gaišais stars padomju varas tumsībā, pieder ikkatram pilsonim (jo īpaši tiem, kuru bērnus indē trases izplūdes gāzu smogs), glābsim nacionālo simbolu - aš jāapraudās.
  • #atbalstiautosportu
  • Cik maksā autosports?

    Cik maksā autosports?

    Slavenais Rallija kross par licensi vien maksā 200 000,- EUR dienā..... šī gada divu dienu pasākuma license izmaksāja 400 000,- EUR , tas neskaitot 2,5 milijonus, kas iztētēti trases celtniecībai.... nākošā gada laicenses maksa 450 000, - par divām dienām, aiznākošā gada maksa 500 000, - par divām dienām, to visu maksā nodokļu maksātāji ( samaksāts no valsts budžta) un neviens šos skaitļus nav publiski apspriedis..... Biezais pasākums, nav jābrīnās, ka labākais pasaulē, citur vienkārši nav tādas muļķu mājas....un ierēdņi, atšķirībā no Lukstiņa un ko, pirms nejēgā tērē publisku naudu mazliet domā.... Lai gan laiks visu noliks vietā.....
  • Atbalstu stulbumu

    Atbalstu stulbumu

    Nobalso un pats samaksāsi tiem īpašniekiem .... , no CSDD tarifiem, maksām par tehnisko apskati.......utt. visi samaksās....
  • Cik maksā?

    Cik maksā?

    license maksā 400 ooo EUR no valsts budžeta par divām dienām?:) Vērtējiet?
  • Neatbalstu

    Neatbalstu

    Nu jā. ``drūmajos`` padomju laikos trasi būvēja. Un `zelta`` neatkarības laikos jau trešo reizi grib to privatizēt. Kuri laiki ir drūmi? Liek aizdomātis par rakstītāja kompetenci un viņa personīgu interesi. Nu Lagzdiņi izskatās un izklausās ļoti pāšpārliecināti visās sarunas. Lai pierada un izcīna trasi pašiem spēkiem.
  • Vairis

    Vairis

    Viens vienīgs jautājums cik tas maksā sabiedrībai un kas no tā gūst labumu? Nobalso par to lai atdotu milijonus privātīpašniekiem:)
  • krokodils

    krokodils

    es esmu dusmigs uz bikerniekiem ,jo ne kartingi ,ne moto var braukt ja var ,tad tur tas viss koooooosmosu maxaa! taakaa mosh nopirksu dzivokli labaak tur
    • Linards

      Linards

      Nu ja nevari atļauties braukt pa trasi, tad vismaz atbalsti lai varētu kā minimums paskatīties dzīvajā kā citi brauc (drifts, ralijkross utt.) Dzīvokli vari nopirkt arī citur un stipri lētāk, jo ja tur būs tad tie būs jaunizbūvēti un ļoti dārgi...
  • UR

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!