“Zebra” analizē gaidāmās izmaiņas satiksmes plūsmā uz Vanšu tilta

3 komentāri

Gaidāmas izmaiņas satiksmes plūsmā uz Vanšu tilta, izrādās – tuvākos divus gadus vēl nekas uz šī tilta nemainīsies, jo projekta izstrāde prasa ilgāku laiku, vēsta raidījums “Zebra”.

Tipiskas darba dienas sākumā, ap plkst. 9 no rīta, Vanša tilts ir vieglo spēratu diezgan noslogots, droši vien daudzi mēro ceļu uz darbu, iesāk raidījuma vadītājs Pauls Timrots. Tajā pašā laikā viņš brīdina – kulāros runā, ka uz Vanša tilta tuvākajā laikā parādīsies tikai viena josla mašīnā un viena – sabiedriskajam transpostam. Ideja esot interesanta, bet, vai idejas autori esot ņēmuši vērā datus par transporta plūsmu uz tilta?

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas sēdēm departamenta direktora pienākumu izpildītājs Jānis Vaivods stāsta, ka dati ir, bet Covid-19 ierobežojumi statistiku ir pamainījuši un projektētājiem būs uzdeums veikt plūsmu analīzi un atbilstoši tai piedāvāt nākotnes risinājumus uz Vanša tilta. Projektēšanas uzdevumā ir jāveic plūsmu analīzi un jāizvērtē risinājumi.

Cilvēki tikmēr bažījas par iespējamiem sastrēgumiem. Timrots gan vērš uzmanību, ka sastrēgumi ir arī tagad, jāizdomā, kā motivēt braukt ar velosipēdu, kā nodrošināt labu sabiedrisko transportu un kā tikt galā ar ziemu.

Kā viens no risinājumiem uz tilta būs velosipēds, informē Vaivods.

Timrots analizē iespējamos scenārijus, veicot izmaiņas satiksmes plūsmā uz Rīgas tiltiem. Varbūt ka nevajag uz visiem tiltiem visus transporta veidus, spriež Timrots. Sižetā tiek runāts arī par to, kādā virzienā satiksmes organizācijas ziņā virzās Rīga kopumā.

3 komentāri