Komentāri

Nebremzē ritenis vai vairāki riteņi, lūzuši bremžu diski, kā arī dažādi riepu defekti – šīs ir problēmas, kuras visbiežāk atklāj tehniskajās apskatēs kravas auto, kas notiek ceļmalā, stāsta CSDD pārstāvis Uldis Zandbergs.

Tehniskā apskate uz ceļa – tajā var pārbaudīt visu to, kas nosakāms ar redzi, ar tausti, kā arī, protams, izmantojot bremžu stendu, stāsta CSDD pārstāvis Zandbergs.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Lielākoties defekti tiek atklāti bremžu sistēmā, bet pārējie ir vizuālie – riepu defekti, stūres bojājumi. Trakākie gadījumi ir tiešām draudīgi, dažreiz tiek konstatēts, ka riepām pat protektors ir pilnīgi sveša lieta,” stāsta Zandbergs.

Kravas auto ceļmalā jau vairākus gadus veic 24/7 režīmā – no rītiem, pa dienu, sestdienās, vakaros.

Regulāras pārbaudes nepieciešamas kaut vai tādēļ, ka kravas auto gadā nobrauc desmit reizes vairāk nekā “parasts” auto. Taču labās ziņas ir tās, ka latvieši pēdējos gados sāk vairāk sekot līdzi savu kravas auto stāvoklim.

Lasi vēl