Lēts, daudz “neēd” un piemērots pat ziemas jautrību baudīšanai – “Zebra” testē jauno “Suzuki Swift”

Pievienot komentāru
Lēts, daudz “neēd” un piemērots pat ziemas jautrību baudīšanai – “Zebra” testē jauno “Suzuki Swift”

Lēti, praktiski un piemēroti Latvijas vajadzībām – aptuveni tā varētu raksturot jauno “Suzuki Swift”. “Zebra” un Pauls Timrots veica testa braucienu, lai pārbaudītu, uz ko šis auto ir spējīgs.

Nemaksā dārgi, daudz “neēd”, var aizbraukt uz laukiem un brīvajā laikā arī “pagāzēt” – šādi ir pirmie iespaidi “Suzuki Swift”. Šis auto ir 4×4, turklāt vēl arī hibrīds ar visām mūsdienu tehnoloģijām.

“Zebra” nolēma mazliet “paraļļot” pa trasi un, kā izrādās, lai noķertu jautrību ziemā nemaz nevajag pārāk jaudīgu auto – šos priekus tikpat labi var izbaudīt arī ar 1,2 litru motoru.

Vizuāli gan ir skaidrs, ka šis nekad nekļūs par kulta auto, kā, piemēram, vecā “vabolīte”, “Mini” vai “Fiat 500”. “Suzuki Swift” izskats nav pārāk prātā atmiņā paliekošs un Pauls Timrots spriež, ka tā, iespējams, ir kāda auto ražotāju sazvērestība – mazos spēkratus apzināti ražot vizuāli neizteiksmīgākus, lai vienmēr būtu pēc kā tiekties: “Būs tev vairāk naudas, tad dabūsi smuko mašīnu, bet pagaidām brauc ar maziņo, lai visi redz, ka tev nesanāk.”

Runājot par ikdienas lietošanu, šajā auto viss ir vienkārši, robusti, no plastmasas un funkcionāli. Lai arī cenas ziņā “Suzuki Swift” ir lēts, tam ir daudz dažādu papildus ierīču, no kurām dažas līdz šim asociējušās tikai ar smalkiem spēkratiem. Ja nu gadījumā šķiet, ka pilnpiedziņa ir lieka, tad ir arī cits variants – “Suzuki Sport”, kam ir priekšpiedziņa, seši pārnesumi, bez hibrīda un ar 138 zirgspēkiem. Tiesa, tas jau maksā pie 20 000 eiro.

Lēti un praktiski, kaut arī izskats nav tas atmiņā paliekošākais. Šis varētu būt labs dienesta auto tiem, kuriem vajag 4×4, bet nevajag jaudu. Mazliet mulsinošs ir hibrīda pielietojumos, jo tur kur tas strādā – pilsētā – tur nevajag 4×4. Savukārt, tur, kur 4×4 ar vājo dzinēju jau sāk gurt, mazais hibrīds kādu brīdi spēj arī piepalīdzēt.