Kā novērst “korķus” Juglas ielā? “Zebra” piedāvā ļoti vienkāršu un efektīvu risinājumu

0 Komentāru

Lai uzlabotu satiksmes plūsmu Juglas apkaimē, kam noteikti būtu pozitīvs iespaids uz visu galvaspilsētu, raidījums “Zebra” piedāvā vienkāršu, bet ļoti efektīvu risinājumu.

Rīgā ir apvedceļš, kas virzās pa Krasta, Lubānas un Juglas ielu. Lielākie sastrēgumi, jo īpaši darba dienu vakaros, ir novērojami Juglas un Murjāņu ielas krustojumā, kur ir atļauts kreisais pagrieziens.

“Zebra” piedāvā elementāru veidu, kā izskaust šos sastrēgumus. Proti, Juglas ielas galā pie Brīvības ielas ir apļveida krustojums, uz kurieni varētu novirzīt visus tos autovadītājus, kas apgrieztos un mazliet pabraucot atpakaļ, varētu veikt arī labo pagriezienu Murjāņu ielas krustojumā.

Šādi daudzi vadītāji iegūtu iespēju pa divām joslām braukt taisnā virzienā. Tie, kuriem jāveic kreisais pagrieziens, varbūt arī kaut ko zaudē, braucot turp un atpakaļ, taču viņi iegūtu visu to laiku, ko nāktos pavadīt šajā sastrēgumā, lai varētu veikt kreiso pagriezienu.

“Zebra” veica nelielu testa braucienu, lai pārliecinātos, cik laika tad aizņemtu šāds brauciens līdz Juglas ielas beigās esošajam apļveida krustojumam un atgriešanās Murjāņu ielā. Apstājoties pie abiem pa ceļam esošajiem luksoforiem, šī distance prasīja aptuveni četrarpus minūtes. Vakarpusē pēc darba, gaidot savu kārtu, lai veiktu kreiso pagriezienu, noteikti paietu kādas trīs četras luksofora fāzes, līdz varētu veikt kreiso manevru un laika izteiksmē aptuveni būtu tikpat. Šajā scenārijā būtu iespējams šo kreiso pagriezienu novērst.

Kāds varbūt jautās: ko darīt ar sabiedrisko transportu, kam arī jāveic kreisais pagrieziens? Tomēr sabiedriskais transport nekursē tik bieži, lai nevarētu pieļaut šādu izņēmumu, līdzīgi kā tas ir, piemēram, Salu tilta galā, Pārdaugavas pusē.

Ja ceļu satiksmes drošības speciālisti uzsver, ka pilsētā jābrauc lēnāk, jo tās dažas minūtes neko daudz nemaina, tad varbūt arī tās dažas minūtes, braucot apgriezties, nav tik izšķirošas. Turklāt, ikdienā mērojot ar auto desmitiem kilometru, šoferiem, visticamāk, nebūtu grūti nobraukt vēl kādu.

0 Komentāru

Aktuālie Zebras un Auto ziņu video

Kā un kāpēc bremzēt ar pārnesumiem? Skaidro "Zebra"

Kad zvēri "apstrādā" automašīnas: "Zebra" skaidro, kā rīkoties šādās situācijās

"Rīgas satiksme" ievieš ar telefonu skenējamas QR kodu biļetes

Kā novērst "korķus" Juglas ielā? "Zebra" piedāvā ļoti vienkāršu un efektīvu risinājumu

"Rīgas satiksmes" šoferu slimošanas dēļ gaidāmas izmaiņas Rīgas sabiedriskā transporta kustībā

Pirmie iespaidi: "Zebra" testē "Toyota RAV4" lādējamo hibrīdu

Uzmanību autovadītājiem: policija vērienīgos reidos kontrolē ziemas riepu stāvokli

"Zebra" iepazīstina ar plānu satiksmes plūsmas mazināšanai cauri Rīgas centram

Nepatīkama tendence: policijas redzeslokā arvien biežāk nonāk pārgalvīgi jauni autovadītāji

"Zebra" analizē vienu no interesantākajiem krustojumiem Rīgā - Lielvārdes ielā

Ieskatam: kādas tuvākajā nākotnē būs Rīgas sabiedriskā transporta pieturas?

Vai drīkst apdzīt krustojumā? "Zebra" pēta dažādus scenārijus