Ērmīgs, taču mīļš kulta auto: “Zebra” testē “Jeep Gladiator”

Pievienot komentāru

Patīk vai nepatīk? Daudzi mūsdienās ražoti auto var atstāt vienaldzīgu, taču ne “Jeep Gladiator”. Šis ir auto ar savu raksturu un “Zebra” izmēģināja šo spēkratu, lai noskaidrotu tā priekšrocības un trūkumus.

“Jeep Gladiator” ir gandrīz trīs tonnas smags, ar 3L dīzeli, 264 zirgspēkiem un 600 ņūtonmetru griezes momentu.

Lai precīzāk izvērtētu gandrīz 80 000 eiro vērtā džipa priekšrocības un trūkumus “Zebra” uzrunāja 4×4 ceļotāju Edgaru Odiņu. Viņš norāda, ka Latvijas ceļiem šis auto varētu derēt, taču tāpat būtu vēlams to mazliet “pacelt”.

Lai arī ne viens vien autovadītājs ir sapņojis par “pikapa” iegādi, brīdī, kad tev ir pieejams šis auto, uznāk sava veida apgaismība: it kā ir milzīgs auto un praktiska kravas kaste, taču tajā liekamās mantas ir jānostiprina un tās ir riskanti atstāt bez uzraudzības, jo tās var kļūt par iekārojamu lietu zagļiem. Jebkurā mikroautobusā var ietilpināt vairāk mantu, nekā šajā, no pirmā acu uzmetiena, praktiskajā “pikapā”.

Šāda veida spēkrats var būt piemērots braukšanai pa sliktākas kvalitātes ceļiem un var gadīties arī situācijas, kad tas tiek apskādēts. Komentējot to, 4×4 braucējs vērš uzmanību, ka galvenais, lai šādos brīžos apskādētās detaļas būtu viegli nomainīt. Nepraktiski “Jeep Gladiator” ir tas, ka rezerves ritenis atrodas zem kravas kastes, jo ārkārtas situācijās varētu nākties “nirt” tam pakaļ. Prātīgāk būtu rezerves riteni ievietot kravas kastē.

“Jeep Gladiator” būtu vairāk piemērots ceļošanai pa kalniem, braukšanai pa plašiem ceļiem. Šis ir kulta auto, kas vairāk patiks tiem, kuri novērtē šīs markas spēkratus un to vēsturi. Tiem, kuri uzsāks braukšanu ar “Jeep”, noteikti paies kāds laiks, kamēr piešausies šī auto funkcijām un dažas praktiskas lietas atklāsies tikai vēlāk. Šis auto ir ērmīgs, taču ļoti mīļš, nobeigumā secina raidījuma “Zebra” vadītājs Pauls Timrots.