22 avārijas un deviņi cietušie – ”Zebra” skaidro, kāpēc uz Jelgavas šosejas ir šāds ”melnais punkts”

Jelgavas šoseja virzienā no Rīgas un pagrieziens uz Ozolniekiem. Šajā vietā atrodas “melnais punkts”, kurā pēdējos piecos gados notikušas 22 avārijas ar deviņiem cietušajiem un pērnā gada laikā vien trīs reizes “nonests” luksofora stabs. “Zebra” skaidroja, kas tad te īsti notiek.

Atpakaļ uz rakstu

10 komentāri

  • hey

    hey

    Tas Timrota noliktais auto pieturvietā fonā arī pēc visiem kanoniem normāli?
  • Anna

    Anna

    Arī pāris mēnešus atpakaļ tieši braucu uz Jelgavu caur Ozolniekiem,un tieši šāda loģika man pieslēdzās, ka tā autobusu pietura ir kabatiņa. Paveicās ka ātrums bija tik lēns un aizmugurējais nešāva taisni, bet arī griezās uz Ozolniekiem, citādāk būtu noteikti bijis bums, jo pamanot savu kļūdu rāvu atpakaļ joslā. Tā vieta tiešām ir medaļas vērta inženieriem kuri to melno punktu ir radījuši.
  • Jaukā

    Jaukā

    Satiksmes noteikumi ir priekš muļķiem Bet gudrie brauc pēc noteikumiem .Tapēc tik daudz avārijas ir.
  • Matīss Celmiņš

    Matīss Celmiņš

    Kurš idiots vispār uz šosejām liek luksoforus..kur normālās valstīs problēma risināma ar rotācijas apli..šāds pats stulbums notiek uz apvedceļa Tīnūži/Rīga krustojumā un Ērgļi-Rīga krustojumā uz apvedceļu..bieži vien jau tur veidojas garas auto rindas. Un tas tikai dēļ tā ka tur ir luksofors!
  • Seniors

    Seniors

    Skrieniet vien , ar 120 km stunda , un neskatietis uz celu un cela zimem !!! Tad , atri tisiet galapunkta = ZARKA !!! Labu - veiksmi !
  • Inga Kļaviņa

    Inga Kļaviņa

    Nu nezinu, itkā pierasts krustojums jau, bet kad tikko pabeidza viņu uzreiz radās jautājums:" kāpēc tur nevarēja atstāt veco šoseju un tiem kas brauc uz Ozolniekiem vienkārši jau laicīgi nobraukt no lielās šosejas un aiziet uz veco. Nebūtu tas trakais līkums braucot no Rīgas. Bet tur itkā vieta taču atļauj- varēja jau uztaisīt tur apli. Nesaprotu inženieriem nav fantāzijas vai kas? Ātruma ierobežošana noteikti nav izeja.
    • izzini faktus!

      izzini faktus!

      Ar inženieriem tur nekāda sakara, abas idejas tika izskatītas vēl pirms uzsāka darbus, bet abos gadijumos tur apkārt ceļam ir privātas zemes īpašnieki kas negribēja pārdot zemi vispār vai arī prasīja pārāk lielu summu līdz ar to - latvietis latvietim bedri izraka, apļa nav un jātaisa bija vien no tā kas ir pieejams.. 🤷‍♀️
      • Anna

        Anna

        Pie šī varu piebilst tikai, ka valstij ir noteikums, ka ja privātais ceļa izbūves dēļ nepiekrīt pārdot savu zemi, to vienkārši atsavina, izmaksā kompensāciju un zaudētājs ir privātīpašnieks.
    • poipio
  • Oskars Bisters

    Oskars Bisters

    Smiekli smiekliem, bet man vakar sanaca pirmo reizi pec gadiem 10/12 doties uz ozolniekiem pie tam dienakts tumsaja laika, un blaviens to pieturu patiesam gandriz noskureju!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!