23 komentāri
Piecu litru plastmasas kanniņā “ielien” 6,5 litri degvielas; izrādās kanna lielāka nekā marķēts
FOTO: LETA

Sociālajā medijā Facebook strauji izplatījusies ziņa par to, ka pieclitrīgā plastmasas kanniņā var ieliet 6,5 Statoil degvielas, kamēr, pērkot no cita degvielas tirgotāja, iespējams ieliet vien 5,02 litrus degvielas. Tiesa gan, pēc kāda laika šoferis noskaidrojis, ka viņa kannas tilpums ir lielāks par pieciem litriem.

Šoferīši ir satraukušies, ka Statoil tiek realizēta krāpšanas shēma, tikmēr degvielas tirgotāja Statoil pārstāvji steidz noliegt šos apgalvojumus un skaidro situāciju.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

”Statoil pildīju piecu litru degvielas kanniņu, un par lielu izbrīnu tajā ietilpa 6,5 litri degvielas. Iepriekš degvielas uzpildes stacijā Virši A man tajā pašā kanniņā satilpa tikai 5,02 litri degvielas,” sociālajā tīklā Facebook stāsta kāds šoferis.

Degvielas uzpildes stacijā strādājošās kasieres esot skaidrojušas, ka karstā laikā šādas plastmasas kannas mēdz deformēties. Taču vīrietis apgalvo, ka vienīgā Saules gaisma un augsta gaisa temperatūra šo kanniņu esot skārusi vien septiņu minūšu ilgā braucienā uz Statoil.

Tiesa gan, vēlāk pats šoferis atzīst, ka ir pats noskaidrojis situāciju un, izrādās, ka viņa plastmasas kanna nudien ir lielāka par pieciem litriem. “Sakarā ar lielo interesi publiskajā telpā ap manu degvielas sāgu, jūtu, ka tas ir mans pienākums, kā ilggadējam Statoil Latvija klientam paziņot, ka, šodien veicot identisku uzpildi, pārliecinājos – mazā, nevainīgā kannele ir patiešām brangi lielāka nekā marķēta un pēc skata šķiet!”

Statoil pārstāvji ir reaģējuši uz sociālajos tīklos radušos sašutuma vētru, un piedāvā savu skaidrojumu šai “mistikai”.

DUS Statoil skaidrojums:

Visi degvielas sūkņi Statoil stacijās ir kalibrēti un noplombēti – to veic valsts uzraugošās institūcijas, kas mūsu gadījumā ir Latvijas Nacionālais metroloģijas centrs (LNMC). Statoil nekādā veidā nevar ietekmēt uzpildītās degvielas apjomu, jo kalibrāciju veic tikai un vienīgi LNMC. Ikviens klients var pārliecināties par uzpildes precizitāti, veicot kontroles mērījumu ar specifisku mērkannu, kas arī ir sertificēta LNMC un atrodas katrā degvielas uzpildes stacijā.

Statoil arī norāda, ka ir sazinājušies ar degvielas kannu ražotājiem, un savukārt tie esot skaidrojuši, ka “katrā kannā ir brīva vieta jeb papildu tilpums, lai, veicot uzpildi līdz norādītajam tilpumam, degviela vai cits šķidrums neizlītu”. “Protams, konkrēti plastmasai var būt arī specifiskas īpašības, taču mēs negribētu komentēt šos aspektus, jo nevienu šāda veida kannu nevar uzskatīt par mērīšanas līdzekli uzpildes precizitātes vērtēšanai, jo iepildītās degvielas apjoms var būt atkarīgs no uzpildes ātruma, pistoles ievietošanas dziļuma, kannas slīpuma un citiem faktoriem. Piemēram, ja pistole ir ievietota dziļāk, sūknis var automātiski apstāties, jo uzskatīs, ka bāka vai kanna jau pilna, taču parasti pēc tam ir iespējams iepildīt vēl vairākus litrus,” norāda Statoil pārstāvji.

Ko Tu domā par šo situāciju? Izsaki savu viedokli komentāros!

Sakarā ar lielo interesi publiskajā telpā ap manu degvielas sāgu, jūtu, ka tas ir mans pienākums, kā ilggadējam STATOIL…

Posted by Kārlis Vingris on pirmdiena, 2015. gada 22. jūnijs

TOP komentāri

  • dega
    +8 +8 0

    dega

    Statoil skaidro: "Sūkņi ir kalibrēti un noplombēti, ko dara valsts iestāde utt....". Kāda starpība ko Statoil skaidro!? Katastrofa ir tāda- ka cilvēki neuzticas ne Statoil, ne valstij... Par to gan vajadzētu padomāt!!
  • Juule
    +5 +5 0

    Juule

    Ja iebāz pistoli dziļi, tad "atsitiens" būs krietni ātrāk - jeb sūknis domās, ka kanna jau pilna, kaut reali vēl nebūs. Izvilksi pistoli nedaudz tālāk, varēsi vēl dažus litrus iemaukt
  • Agris`
    +4 +4 0

    Agris`

    Bet pats šoferis tak teica ka Virši A viņam iegāja tikai 5.02 l , bet Statoil 6.5

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl