Komentāri
“Opel” Latvijā testēs “Adam Rocks”; Rīgā gaidāms “masīvs” žurnālistu pieplūdums
Foto: OPEL

Lai piedalītos kompānijas ”Opel” jaunās automašīnas ”Adam Rocks” testēšanā, divu nedēļu laikā līdz 16.septembrim Rīgā uzturēsies aptuveni 700 auto mediju pārstāvji no dažādām Eiropas valstīm.

Pasākumu organizē SIA ”Baltijas Ceļojumu Grupa” sadarbībā ar vācu kompāniju ”Grass Roots Germany GmbH”.

Kā norāda Rīgas domes pārstāvji, tad līdzīgu pasākumu pilsēta nav piedzīvojusi nu jau vairākus gadus.

Arī oficiālā “Opel Adam Rocks” fotosesija notikusi Latvijā

“Esmu gandarīts, ka Rīga ir kļuvusi par galamērķi šāda mēroga pasākumam. Tas nozīmē, ka pasaules vadošie autokoncerni novērtē mūsu pilsētas kvalitatīvo piedāvājumu. Tāda žurnālistu daudzuma ierašanās noteikti popularizēs Rīgu pasaulē un piesaistīs gan pasākumu rīkotājus, gan tūristus,’ uzsver Rīgas domes Pilsētas attīstības komitejas priekšsēdētājs Maksims Tolstojs.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl