OCTA apdrošinātājiem rada zaudējumus; polišu cenas plāno celt, ziņo TV3

Komentāri

Polišu cenas nesedz automašīnu remontu pēc avārijām un rada zaudējumus apdrošinātājiem, turklāt kritiski zems ir arī atlikums Garantijas fondā. Tas viss neizbēgami liks apdrošinātājiem drīzumā celt OCTA polišu cenas, brīdina eksperts.

Kādu summu maksā, tādu servisu saņem – tas ir vai viens no biznesa pamatlikumiem. Tāpat arī obligātās civiltiesiskās apdrošināšanas jomā, kur polišu tirgotāji patiesībā cieš pamatīgus zaudējumus. Taču vai autobraucēji gatavi maksāt dārgāk, lai avārijas gadījumā saņemtu labāku servisu?

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pagājušā gada izskaņā SKDS aptaujā noskaidroja, ka trīs ceturtdaļas auto īpašnieku, pērkot OCTA polisi, vadās pēc zemākās cenas. Ar interneta starpniecību tas kļuvis jo īpaši ērti – atliek vien brokerus sarindot pēc lētākā piedāvājuma. Šādos apstākļos konkurence ir milzīga, turklāt tieši šis apdrošināšanas veids brokeriem rada vislielākos zaudējumus. 14. gadā gandrīz piecus miljonus, aizvadītajā – jau vairāk nekā septiņus. Iemesls ir tāds, ka polišu cenas nesedz avāriju izdevumus.

“Mūsu polises ir smieklīgi zemas. Arī klientiem būtu izdevīgāk, ja vairāk maksātu, bet izmaksa devīgāka, ja iekļūst avārijā. Jo cena zemāka, jo vairāk interese izmaksu samazināt, lētāk saremontēt. Pieklibo kvalitāte. Saistīts jēdziens,” saka Juris Stengrevics, Latvijas transportlīdzekļu apdrošināšanas biroja valdes priekšsēdētājs.

Tomēr autobraucējiem labāk patīk paļauties uz domu, ka avārija nenotiks. Vairāk nekā puse (53%) negrib maksāt par OCTA dārgāk, lai negadījumā saņemtu lielāku atlīdzību.

Tāpēc apdrošinātāji plāno zaudējumus segt no citurienes – pārgalvīgajiem autobraucējiem. Tiem, kuru kontā ir soda punkti.

Foto:

Skaties video!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl