Maršrutā Rīga-Stokholma teju divas nedēļas kursēs tikai viens “Tallink” kuģis

Pievienot komentāru
Maršrutā Rīga-Stokholma teju divas nedēļas kursēs tikai viens “Tallink” kuģis
LAURIS AIZUPIETIS, F64

Igaunijas prāmju operators “Tallink Grupp” (“Tallink”) kuģim “Romantika” veiks tehnisko apkopi un uzlabošanu, tāpēc līdz 25. janvārim maršrutā Rīga-Stokholma kursēs tikai kuģis “Isabelle”, informēja “Tallink Latvija” biznesa attīstības un komunikācijas vadītāja Baiba Muceniece.

Kuģis “Romantika” pirmdien dosies uz “Nauta” kuģu būvētavu Gdiņā, Polijā, lai tam veiktu plānotos apkopes un atjaunošanas darbus. Kuģis atradīsies kuģu būvētavā gandrīz divas nedēļas, un maršrutā Rīga-Stokholma atgriezīsies 25. janvārī, atbilstoši grafikam no Rīgas ostas izbraucot plkst. 17.30.

Plānotās apkopes laikā kuģim tiks veikti regulārie tehniskās apkopes darbi un tiks atjaunotas vairākas pasažieru telpas, atbilstoši atjaunotajam zīmolam iegūstot pilnīgi jaunu izskatu. Tostarp pasažieru telpās zviedru galda restorāns tiks atjaunots atbilstoši “Grande Buffet” konceptam, kuģa kafejnīca – “Coffee&Co” konceptam, bet kuģa krodziņš – atbilstoši “Seapub” zīmolam. Pārmaiņas būs arī kuģa restorānos “Grill House” un “Russian cuisine Aleksandra” un disko zālē “Space Disco”.

Kuģa “Romantika” tehniskās apkopes un plānotie darbi paredz sagatavošanās darbus augstsprieguma krasta elektrības pieslēgumam. Kuģim tiks veikti tehniskie uzlabojumi, lai uzlabotu tā energoefektivitāti un samazinātu emisijas.

Muceniece piebilda, ka palielināta efektivitāte un samazinātas emisijas ir visu “Tallink” kuģu prioritāte.

Vienlaikus “Tallink” kuģu darbības vadītājs Tarvi Karloss Tūliks minēja, ka tiks īstenoti “Romantika” sagatavošanas darbi, lai varētu izmantot augstsprieguma krasta elektrības pieslēgumu, kamēr kuģis atrodas Stokholmas ostā. “Tas mums palīdzēs samazināt emisijas, veicinot tīrāku vidi. Stokholmas osta ir bijusi kā celmlauzis šai tehnoloģijai Baltijas jūras reģionā, un augstsprieguma krasta elektrības pieslēgumu Stokholmas ostā izmanto jau četri mūsu kuģi,” pauda “Tallink” kuģu darbības vadītājs.

Viņš norādīja, ka nākamajos gados vēl vairāki kuģi izmantos krasta elektrības pieslēgumu Baltijas jūras reģionā, piemēram, Tallinas un Helsinku ostas šobrīd izvērtē tehniskās iespējas un sistēmas, lai arī šajās ostās varētu nodrošināt augstsprieguma krasta elektrības pieslēgumu.

“”Romantika” atgriezīsies maršrutā ar jaunākajām tehnoloģijām, lai ceļotājiem turpinātu piedāvāt teicamu servisu – ar ilgtspējīgas darbības un pasažieru komforta uzlabojumiem,” atzīmēja Tūliks.

“Savukārt kuģis “Isabelle” attiecīgajā periodā kursēs bez izmaiņām.

Pēdējo piecu gadu laikā “Tallink” ir investējis gandrīz 90 miljonus eiro kuģu uzlabošanā.

Satiksmi starp Rīgu un Stokholmu “Tallink Grupp” sāka 2006. gada aprīlī. Pašlaik “Tallink” prāmji reisus starp Latvijas un Zviedrijas galvaspilsētām veic katru dienu.

Uzņēmuma akcijas kotē Tallinas fondu biržas oficiālajā sarakstā. Kompānijas lielākais akcionārs ir Igaunijas investīciju kompānija “Infortar”, kurai pieder 34,6% “Tallink Grupp” akciju.