2 komentāri

Kā viens no variantiem lauku ceļu stāvokļa uzlabošanai ir to sašaurināšana, jo tādējādi krietni vien samazinātos izmaksas to uzturēšanai kārtībā.

Tajā pašā laikā cerēt uz būtiskiem grants seguma ceļu uzlabojumiem tuvākajā laikā nav pamata. Satiksmes ministrijā piektdien, 10. martā, norisinājās Ceļu satiksmes drošības padomes sēde, kurā kārtējo reizi tika akcentēta nepieciešamība atjaunot autoceļu fondu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Vienlaikus tiek apsvērta iespēja atsevišķus ceļus nodot pašvaldību pārziņā, ko gan varēs darīt tikai tad, kad tiks pabeigta autoceļu inventarizācija.

Iedzīvotāji šogad ir īpaši neapmierināti

Ceļu satiksmes drošības padomes sēdē šogad īpaša uzmanība tika veltīta tieši grants ceļu bēdīgajam stāvoklim. Iedzīvotāju neapmierinātība ar bedrainajiem un izdangātajiem lauku ceļiem šogad ir īpaši liela.

Skarbo situāciju apliecina arī nozares atbildīgo apkopotie dati – labā stāvoklī šobrīd ir vien 8% grants ceļu, 50% ir apmierinoši, savukārt kā slikti tiek raksturojami 42% grants seguma ceļu. Viskritiskākā situācija ir tieši ziemā.

Tomēr grants ceļu problēmas nav pēkšņas, tās milzušas gadiem ilgi. Turklāt arī prognozes nav iepriecinošas, ja vien netiks atrasta nauda grants ceļu nopietnam remontam.

TOP komentāri

  • Nesapraša
    +2 +2 0

    Nesapraša

    Tad kad bērniem paliek bikses par īsām , tad nav jāpērk jaunas, bet jonogriež vēl īsākas lai sanāktu šorti. Tā domā mūsu 100 gudrie prāti
  • Es
    +1 +1 0

    Es

    Kur tad paliek visi sie mezonīgie ceļa nodokļi ka ari nodokļi ko uzņēmumi maksa par katru transporta līdzekli, maksājam itkā nodokli lai lauztu savu autiņu. Būtu pielikuši pie degvielas un maksatu visi godigi kas vairak brauc tie ari vairāk maksa kā arī iebraucēji maksātu, bet tas jau mūsu valdībai laikam nav izdevīgi nevar to nozagt un tāpēc nevēlas tā

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl