Komentāri

Kravas automobiļu šoferiem krietni grūtāk ātri reaģēt notikumos uz ceļa. Lai gan pieredze šim vīrietim visbiežāk ir pamatīga, reizēm automašīnas svars, izmērs un specifika neļauj izvairīties no traģiskiem notikumiem. 

Kravas automašīna var svērt pat četrdesmit tonnu. Līdz ar to bremzēšanas ceļš ir krietni lielāks nekā vieglajam automobilim. Paši šādu spēkratu stūrētāji saka, braucot ar 50 km/h un strauji bremzējot, automašīna vēl noripos vismaz astoņus metrus.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tātad – tai priekšā izbraucis velosipēdists, vieglā automašīna, kas strauji maina joslas, vai pēkšņi uz ceļa izskrējis gājējs pats pakļauj sevi nāves briesmām.

Cilvēki daudzas reizes ar dažādiem paņēmieniem aicināti būt uzmanīgiem un saprotošiem. Videomateriālos redzams, ka tā sauktā aklā zona kravas automobilim ir krietni lielāka nekā vieglajām automašīnām.

Skaties spoguļos vai nē, ne visu vienmēr var ieraudzīt. Tad, kad kāds pārgalvis pamanīts, var būt jau par vēlu, lai lielo automašīnu apturētu vai izvairītos no sadursmes.

Vairāk skaties pievienotajā video!

Lasi vēl