Jelgavas autobusu ražotāja finansēs ”atpakaļgaita”

Komentāri
Jelgavas autobusu ražotāja finansēs ”atpakaļgaita”
Foto: LETA

Salīdzinot ar 2012. gadu, kad AS “Amo Plant” apgrozīja 5,766 milj. eiro (4,052 milj.Ls), pērn tā apgrozījums ievērojami sarucis, nokrītot līdz 3,240 milj.EUR (2,277 milj.Ls). Ražotāja zaudējumi pagājušajā gadā saglabājušies 2012. gada līmenī un bijuši 2,945 milj. eiro (2,070 milj.Ls) apmērā.

Kā norāda AS “Amo Plant”, 2013.gadā zaudējumi izveidojušies piespiedu dīkstāves dēļ, kas saistīta ar pamatakcionāru lēmumu par tai piederošo akciju paketes nodošanu.

2013. gadā, kā norāda AS “Amo Plant”, būtiskas izmaiņas uzņēmuma darbībā nav notikušas. Uzņēmuma resursi pagājušajā gadā novirzīti pasūtījumu izpildīšanai, sagatavošanai pamatakcionāru nomaiņai un jaunu tirgu apgūšanai.

Pērn uzņēmumā arī norisinājusies sagatavošanās nākotnes izmaiņām, kā ietvaros veikta iekšējā restrukturizācija, kas ļāvusi samazināt ražošanas un administratīvos izdevumus. Tāpat arī AS “Amo Plant” ieguvis sertifikātus transportlīdzekļa tipa apstiprināšanai Eiropas Savienībā un Krievijā, kas ļaus reģistrēt saliktos “Amo Plant” autobusus norādītajās teritorijās un tādejādi būtiski palielināt komerciālo potenciālu un paplašināt noieta ģeogrāfiju.

Uzņēmuma plāni paredz, ka tā projektētā jauda tiks sasniegta 2019.gadā.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl