Komentāri
Jaunā “Mazda 6” – uzlabojumi ar raksturu – jau drīzumā arī Latvijā
Publicitātes foto

“Mazda” modeļu sērijas flagmaņa atjauninājumi ietver ārējā un iekšējā dizaina pilnveidojumus, pilnībā jaunas konstrukcijas sēdekļus, premium salona apdari, kā arī savienojamību ar pēdējās paaudzes viedierīcēm, izmantojot “Apple Car Play” un “Android Auto” saskarni.

“Mazda” modeļu gammas flagmaņa modernizācija neuzkrītošā, delikātā un elegantā veidā skārusi praktiski visas automašīnas virsmas un ierīces. Jaunā iedziļinātā radiatora reste ar 3D rakstu pieskaņota pagarinātajam LED starmešu dizainam, tādējādi nekavējoties radot pārliecību, ka mūsu priekšā ir jaunā modeļu gada “Mazda 6”.

Smalkās, gandrīz netveramās silueta nianses un mūsdienīgāki gaismas tehnikas risinājumi panākuši, ka automašīna izskatās zemāka un platāka, tā iegūstot premium sedanam vai universālim vēl vairāk atbilstošu stāju. Tāpat kā iepriekš “Mazda 6” pieejama kā ar elegantu sedana, tā praktisku universāļa tipa virsbūvi.

Viens no daudzajiem, uzreiz pat nepamanāmajiem progresa apliecinājumiem ir atteikšanās no tradicionālajiem pretmiglas lukturiem. To funkciju turpmāk veiks attiecīgās pamatstarmešu sekcijas. “Mazda 6” raksturīgais siluets nebūtu iedomājams bez atbilstoša izmēra un dizaina riteņu diskiem. Luxury un Signature komplektācijās automašīnas iespaidīgo tēlu akcentē jaunie 19 collu diski, kas sevišķi krāšņi izskatās kombinācijā ar Soul Red Crystal sarkano krāsu.

Ja līdz šim “Mazda 6” luksusa ambīciju augstākais sniegums bija melnas vai gaišas ādas apdares salons, tad jaunajā modeļu gadā to pārspēj jaunieviestā Signature komplektācija ar brūnas krāsas un maigas faktūras Nappa šķirnes ādu. Meistarīgo šuvumu papildina īpaši dekoratīvi elementi abās atzveltnes pusēs, kas veido patīkamu akcentu iepretim jaunajiem īsta koka durvju ielaidumiem un zamšādas paneļa apdarei. Šāda materiālu kombinācija arīdzan ir kas pilnīgi jauns “Mazda” markas automašīnās.

“Mazda 6” sēdekļi konstruktīvi radīti pilnībā no jauna, lai nodrošinātu šīs klases automašīnās pieprasītās ergonomiskās kvalitātes. Vienlaikus “Mazda” saglabājusi uz vadītāju orientēto jeb human-centered kokpitu, proti, visas vadības ierīces atrodas rokas stiepiena attālumā, un, iespēju robežās, nav aizsegtas ar stūresratu vai dekoratīviem elementiem.

Sekojot jaunākajām tendencēm, spidometrs mērierīču skalu panelī ir pilnībā animēts, bet jaunais izkārtojums ļauj vieglāk uztvert nepieciešamo informāciju. Tā, piemēram, degvielas atlikuma rādītājs papildināts ar atlikušā nobraukuma indikāciju, kas tagad nav jāmeklē papildus izvēlnēs. Būtisks jaunievedums ir head-up projekcijas displejs, kurš, atšķirībā no citiem “Mazda” modeļiem, attēlo svarīgāko informāciju tieši uz vējstikla. Un, ja vien jūsu jaunā “Mazda 6” aprīkota ar MZD Connect multimediju iekārtu, turpmāk varēsiet ērti baudīt “Apple Car Play”un “Android Auto” savienojuma priekšrocības – vai tā būtu mūzika, navigācija, vai balss vadība.

Līdztekus jaunam dizainam un mūsdienu prasībām atbilstošam aprīkojumam “Mazda 6” piedāvā arī modernizētu SKYACTIV – G benzīna dzinēju paaudzi. 2,5 litru versija ar 194 zirgspēku jaudu un tai pieskaņotu automātisko pārnesumkārbu vislabāk atbilst Signature komplektācijas īpašajam noformējumam un tā radītajam noskaņojumam. Dzinēju modernizācija nedaudz palielinājusi griezes momenta pienesumu zemu apgriezienu diapazonā, tāpēc “Mazda 6” 2,5 eleganti izkustas no vietas un paātrinās pat bez visuresošo turbokompresoru palīdzības.

SKYACTIV dzinēji apliecina, ka atmosfēriskajos motoros vēl arvien ir spēks – un arī degvielas ekonomija. Visi jaunās “Mazda 6” dzinēji jau sertificēti pēc jaunā WLTP degvielas patēriņa cikla, un 2,5 litru motors saskaņā ar to vidēji patērē 6,7-6,8 litrus uz 100 kilometriem. Tas, protams, atkarīgs no vidējā ātruma un braukšanas stila. Braucot ar pastāvīgu ātrumu 80km/h, iedarbojas īslaicīga cilindru atslēgšanas sistēma, taču ārpus pilsētas jums diez vai izdosies ilgi noturēties pretim kārdinājumam iespiest pedāli grīdā.

Jau tā iznesīgā un vieglā “Mazda 6” piekare piedzīvojusi virkni uzlabojumu, kas padarījusi braukšanu ar šo auto par sava veida autovadīšanas delikatesi. Tikai ar laiku atskārtīsiet, ka sedans ir negaidīt kluss, jo papildus skaņas izolācija grīdā, durvīs, centrālajā tunelī un aizmugurējo riteņu arkās, kā arī divslāņu sānstikli līdz nepazīšanai pārvērtuši “Mazda” lepnāko spēkratu.

Atgriežoties pie dzinējiem – patlaban “Mazda 6” un “Mazda 6 Wagon” pieejami ar 2 vai 2,5 litru četru cilindru benzīna motoriem, taču drīz vien tiem pievienosies modernizētais un visstingrākajiem izmešu standartiem pielāgotais 2,2 litru SKYACTIV – D dīzeļdzinējs. Jaunākās paaudzes “Mazda 6 cena sākas no 25 090 eiro, savukārt iespaidīgā Signature versija pilnā aprīkojumā pieejama par 34 800 eiro, kas ir ievērojami zemāka cena nekā citiem salīdzināmiem D segmenta automobiļiem.

Aicinām ceturtdien, 13. septembrī, plkst. 19.00 kopā sagaidīt jaunu “Mazda 6” un “CX-3” 2018. gada versijas tiešraidē portālā Skaties.lv vai modes un izklaides centrā ”Rīga Plaza” (Mūkusalas iela 71, 1. stāva ieeja ”Ņujorka” no daudzstāvu stāvvietas puses).

Viegli pagatavojams rudenīgs saldums! Baltās šokolādes un ķirbju trifeles

Viegli pagatavojams rudenīgs saldums! Baltās šokolādes un ķirbju trifeles

Kas gan var būt vēl spilgtāks rudens vēstnesis par ķirbi? Jā, rudens tik tiešām ir klāt, un ar ķirbju piedāvājumu problēmu nav. Anna Panna no ”Gatavo 3” komandas aicina izmantot šo šobrīd tik bieži sastopamo ogu baltās šokolādes un ķirbju trifeļu pagatavošanai, kas būs gards pārsteigums gan ģimenei, gan viesiem.

Lasi vēl