“Cik ilgi mēs tā varam dzīvot?” Rīdzinieki un pilsētas viesi jautā, kad tiks atsākti remontdarbi vairākās vietās galvaspilsētā!

Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

3 komentāri

“Krišjāņa Valdemāra ielā pie Ierēdņu ielas atrodas trolejbusa pietura, pirms trīs nedēļām pietura tika izjaukta. Nu jau ir trīs nedēļas pagājušas, bet nekas nenotiek. Tāpat kā uz Deglava un Brasas tilta. Nevienas dzīvas dvēseles, cik ilgi mēs tā varam dzīvot? Tur tās Ahundas un Dambīša jaunkundzes, kas tik nav, viņiem vienmēr būs attaisnojums, bet viss stāv uz vietas.” Zvans, kas atstāts “Bez Tabu” automātiskajā atbildētājā, un Ojārs nav vienīgais, kurš vaicā, kāpēc ieilguši remontdarbi galvaspilsētā.

Rīdzinieks Ojārs dzīvo netālu no Krišjāņa Valdemāra un Ierēdņu ielas krustojuma, tāpēc viņš visai bieži var novērot, kas notiek, vai, pareizāk sakot, kas nenotiek, pie Ierēdņu ielas sabiedriskā transporta pieturas.

Ojārs
uztrauc remontdarbi galvaspilsētā

Divas dienas te salika zīmes, ka darbinieki strādās, divas dienas krāva bruģi un veda prom, bet nekas nav mainījies, visi pazuduši. Pēdējo reizi šeit strādniekus redzēju pirms mēneša, tas arī ir viss.

Ierēdņu ielas pietura abās Valdemāra ielas pusēs pārcelta tālāk, uz krietni šaurāku vietu, kas veicina sastrēgumus, turklāt ieilgusī pagaidu pietura nav aprīkota ne ar kustību sarakstu, ne nojumi. Tāpat Ojārs norāda, ka sen nevienu strādnieku nav manījis uz Brasas tilta un Deglava tilta.

Ojārs
uztrauc remontdarbi galvaspilsētā

Brasas tiltam braucu garām katru dienu, bet tur nav ne strādnieku, ne tehnikas, nekas nenotiek. Nezinu, vai ko dara uz Deglava tilta, bet man ir jautājums. Klīst baumas, ka tur kaut kādu projektu taisīšot, bet projekts taču bija viens, vai tad neredzēja, kas jādara?

Ne Ojārs vienīgais ievērojis remontdarbu dīkstāvi galvaspilsētā, to pierāda tas, ka pāris minūšu laikā “Bez Tabu” uzrunā vēl viens Ojārs, aicinot aizbraukt Juglas, Kaivas, Augusta Deglava un Lubānas ielu rotācijas apli, netālu no Dreiliņiem.

Ojārs
jautā par Lubānas ielas rotācijas apli

Rudenī sāka remontēt, bet līdz ar salu remontdarbi apstājās, un tagad nav pilnīgi nekas darīts, vienu brīdi tur stāvēja iedurta lāpsta. Tur vienmēr ir lieli sastrēgumi, darbi ir iesākti, bet nav pabeigti.

“Katrs objekts, kas ir aizkavējies, ir aizkavējies objektīvu iemeslu dēļ,” tāda ir Rīgas domes Satiksmes departamenta atbilde abiem Ojāriem, rīdziniekiem un pilsētas viesiem īsumā. Piemēram, Lubānas ielas rotācijas aplī problēmas atklātas vien būvniecības procesā.

Ilze Dimante
Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve

Atrakām vaļā asfaltu un secinājām, ka tur ir inženierkomunikācijas, kuru projektā nav, tāpēc bija jāveic papīra darbi, lai sakārtou šos te jautājumus. Tuvāko dienu laikā darbi tiks atsākti, un līdz skolas sākumam aplis tiks pārbūvēts.

Darbi Lubānas ielas rotācijas aplī un Krišjāņa Valdemāra ielas pieturvietās līdz pirmajam septembrim tikšot pabeigti, taču autovadītājiem jārēķinās ar satiksmes ierobežojumiem uz tiltiem arī turpmāk. Šobrīd Rīgas domes Satiksmes departaments gaida vairāku atbilstošo institūciju atzinumus par tiltiem: Būvniecības valsts kontroles biroja, Latvijas Būvinženieru savienības un Rīgas pilsētas būvvaldes.