Automobilistiem nāksies iepazīt jaunus zīmolus

0 Komentāru
Automobilistiem nāksies iepazīt jaunus zīmolus
Foto: publicitātes foto

Tirgus segmentācija, mārketinga apsvērumi, jaunu nišu meklējumi – tas viss var kalpot par labu iemeslu pazīstamas markas azotē izveidot jaunu apakšzīmolu. Turklāt tam nav obligāti jābūt luksusauto ražotājam kā gadījumā ar “Toyota” un “Lexus”.

Polestar

Foto: publicitātes foto

“Volvo” sadarbības partneris autosacīkšu un tūninga detaļu jomā “Polestar” nu kļuvis par zviedru markas elektroauto zīmolu.

Foto: publicitātes foto

Automašīna ar nosaukumu “Polestar 1” gan ir drīzāk hibrīdauto, toties ar 600 ZS jaudu. Pavisam drīz “Polestar” sāks pieņemt depozīta iemaksas 2500 eiro apmērā šāda auto iegādei.

Foto: publicitātes foto

2019. gadā “Polestar” sola prezentēt mazāku, lētāku un 100% elektrisku modeli – gluži kā “Tesla Model 3”.

Cupra

Foto: publicitātes foto

Šis agresīvais logo piestāvētu datorspēlei, taču tā Seat apzīmē lieljaudas modeļu divīziju. Agrāk “Cupra” bija vienkārši modeļa nosaukums, piemēram, “Seat Leon Cupra”.

Foto: publicitātes foto

“Seat” logotips nav atrodams arī uz stūres.

Foto: publicitātes foto

“Cupra Ateca” ir apakšzīmola pirmais sērijveida modelis.

Foto: publicitātes foto

“Cupra” neatkarības deklarācija Ženēvā tika pasvītrota ar elektriska sacīkšu auto “e-Racer” iznākšanu. Tā 65 kWh baterija nodrošina vismaz 400 zirgspēkiem ekvivalentu jaudu, kas pīķī var sasniegt  pat 670 ZS. e-Racer uzdevums ir promotēt jauno TCR autošosejas seriāla elektroauto kategoriju.

0 Komentāru