3 komentāri

Transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas cenu griesti Latvijā vēl nav sasniegti. 

Kā intervijā LNT raidījumam “900 sekundes” skaidroja Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins, OCTA cenu kāpums būs arī turpmāk, bet tas vairs nebūs tik straujš.

Pēc Abāšina teiktā, OCTA cenu kāpumu veicinājuši vairāki iemesli – izmaiņas likumā, inflācija, kā arī strauji augošas autoservisu cenas, taču salīdzinājumā ar pārējām Baltijas valstīm OCTA cenas Latvijā ir lētākas.

Jānis Abāšins
LTAB valdes priekšsēdētājs

OCTA cenas nav sasniegušas griestus. Cita lieta ir tā, ka tām cenām vairs nevajadzētu kāpt strauji. Ja mēs salīdzinām ar kaimiņvalstīm, kur mums ir līdzīgas ekonomikas – šīs te OCTA vidējas cenas uz gadu vieglajām automašīnās mums ir bijušas 60 līdz 70 eiro, Lietuvā un Igaunijā – 105 līdz 110 eiro. Līdz ar to visi priekšnoteikumi, lai cenas kāptu bija. Nākotnē? Nu apdrošināšana nav “vientuļa sala”, un apdrošinātāji ir atkarīgi no ļoti daudz aspektiem.

2017. gada pirmajā pusgadā OCTA cenas Latvijā salīdzinājumā ar līdzīgu periodu pērn pieaugušas vidēji par 17%.

TOP komentāri

  • Monvids Kirilovs
  • Arnis Banders
    +1 +1 0

    Arnis Banders

    Kads labums auto ipasniekiem nota augsta nodokli ,ja celi Lv.90 ir arkartigi slikta stavokli !
  • Ineta
    +1 +1 0

    Ineta

    Runājat par servisu cenām. Bet vai jums ir kritēriji izstrādāti, kuri servisi drīkst lietot OKTAS naudu? Kādi ir tie kritēriji? Vai tie ir tikai pašu paziņu loku servisi, kur strādā vienkārši idioti, bez kādas saprašanas.
    Ir serviss BRAVO, kur vispār ir nolasīti neviss meistari bet tumsoņas. Un ja tādam ir līgums ar OCTU, tad..... .

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl