Baiba Zūzena: Digitālajā laikmetā arvien nozīmīgāks kļūst saturs viedtālruņos

1 komentārs

Digitālo mediju laikmetā arvien lielāka nozīme ir tieši saturam viedtālruņos, runājot par tendencēm mediju jomā atzina MTG Latvia vadītāja Baiba Zūzena Baltijas Zīmolu konferencē 2015.

Patlaban jau 59% iedzīvotāju ir būtiski, lai mediji būtu pieejami arī mobilajā tālrunī, pamatojoties uz pētījuma datiem, atzina MTG Latvia vadītāja.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Baltijas Zīmolu konferencē 2015 mediju biznesa pārstāvji pauda, – lai gan jebkuram tradicionālajam medijam ir jābūt pieejamam arī internetā, tas nenozīmē, ka auditorija no viena formāta pārceļo uz citu. B. Zūzena pauda, ka piedāvātajai filmai vai šovam lineārajā TV ir pavisam cita popularitāte nekā digitālajā. Līdzīgās domās ir arī Latvijas Avīzes redaktors Ivars Bušmanis, kurš skaidroja, ka izdevuma digitālajai versijai ir cita auditorija, un tikai 13% tās pārklājas ar drukātā izdevuma lasītāju loku. Pārējā daļa, kas lasa izdevumu internetā, ir jauni klienti. Līdz ar to digitālais laikmets klientus citiem formātiem neatņem, norādīja I. Bušmanis.

Savukārt BNS Group OÜ vadītājs Anvars Samosts, skaidrojot digitālā laikmeta tendences, norādīja, – ja zīmols ir stiprs, tas atradīs veidus, kā izpausties arī drukātajā versijā un citos formātos, līdz ar to mūsdienu laikmetā nav pilnībā jāpāriet uz digitālo versiju. Taču tai jānotiek paralēli.

Arvien svarīga tendence uzņēmumiem kļūst arī sociālā komunikācija ar klientiem.
Runājot par aktualitātēm Latvijā, B. Zūzena norādīja, ka patlaban vietējā tirgū ir dažādi zīmoli, piemēram, Skaties.lv, Draugiem.lv, Inbox.lv un citi, kas, neskatoties uz pilnīgi atšķirīgajām auditorijām, tajā pašā laikā cīnās par vienu tirgu un vieniem un tiem pašiem reklāmdevējiem. MTG Latvia vadītāja norāda – ja zīmoli sadarbotos, tiem kopējā situācija kļūtu izdevīgāka.

Rīgā norisinās trešā starptautiskā Baltijas Zīmolu konference 2015, kuras tēma ir Digitālā revolūcija. Kā zīmoli uzvar vai cīnās.

1 komentārs

TOP komentāri

  • Ieteikums
    0

    Ieteikums

    Nākošo konferenci par tēmu - kā reklāmas piesārņo mūsu dzīvi .

    16.04.2015 15:37

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Preces vai dāvanu kartes – kura ir labākā dāvanu izvēle?

Preces vai dāvanu kartes - kura ir labākā dāvanu izvēle?

Dāvanas izvēlēties nekad nav vienkārši. Jo ļaunāk, ja tas ir kļuvis par pienākumu. Ziemassvētku laiks ir neizbēgams dāvināšanas (un arī saņemšanas) laiks, kas nozīmē – ir jāmeklē un jāpērk dāvanas! Tomēr, ja šis process kļūst par tukšu pienākumu, tas var sagādāt nevajadzīgu stresu un pat negatīvas emocijas. Katru gadu viens un tas pats… Ja tā ir noticis – šogad vajag censties paskatīties uz dāvanu meklēšanu un gatavošanu pavisam citā gaismā! Lasi tālāk un uzzini – kā!

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas