Sociālos tīklus vairāk lieto sievietes; Twitter un YouTube – vīrieši

0 komentāri

Tādus klasiskos sociālos tīklus kā Draugiem.lv, Facebook.com un Odnoklassniki.ru vairāk lieto sievietes, kamēr vīrieši veido lielāko daļu Twitter.com un YouTube.com auditorijas, liecina mediju aģentūras Creative Media Services veikts pētījums.

Kā rāda pētījuma rezultāti, sievietes veido 50,2% no Draugiem.lv lietotāju skaita, 51,3% no Facebook.com lietotāju skaita, kā arī 62,7% Odnoklassniki.ru un 50,4% Vkontakte.ru lietotāju.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Savukārt 58,3% Twitter.com un 57,0% YouTube.com auditorijas veido vīrieši. Abas vietnes, tāpat kā Draugiem.lv, ir izteikti populārākas latviešu vidū, kamēr Facebook.com auditoriju līdzīgās daļās veido latvieši un cittautieši, bet Odnoklassniki.ru un Vkontakte.ru ir izteikti populārāki cittautiešu vidū.

Mediju aģentūras Creative Media Services pētījumā apkopoti dati par nozīmīgākajiem sociālajiem medijiem Latvijas interneta lietotāju vidū, vērtēta to popularitāte dažādās sociāli demogrāfiskajās grupās, veikta korporatīvo lapu sekotāju attieksmes analīze un vērtēta zīmolu komunikācijā izmantotā satura atdeve.

Tā sagatavošanā izmantoti pētījumu kompānijas TNS jaunāko pētījumu dati, 1034 interneta lietotāju aptaujas rezultāti un deviņu zīmolu sociālo mediju profilu kvalitatīvā pētījuma analīzes dati. Pētījums tiek veikts reizi gadā.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Preces vai dāvanu kartes – kura ir labākā dāvanu izvēle?

Preces vai dāvanu kartes - kura ir labākā dāvanu izvēle?

Dāvanas izvēlēties nekad nav vienkārši. Jo ļaunāk, ja tas ir kļuvis par pienākumu. Ziemassvētku laiks ir neizbēgams dāvināšanas (un arī saņemšanas) laiks, kas nozīmē – ir jāmeklē un jāpērk dāvanas! Tomēr, ja šis process kļūst par tukšu pienākumu, tas var sagādāt nevajadzīgu stresu un pat negatīvas emocijas. Katru gadu viens un tas pats… Ja tā ir noticis – šogad vajag censties paskatīties uz dāvanu meklēšanu un gatavošanu pavisam citā gaismā! Lasi tālāk un uzzini – kā!

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas