Rīgas satiksmes mājaslapā ievieš sadaļu, kurā var iesniegt sūdzības vai pateicības

1 komentārs

“Lai uzlabotu iedzīvotāju iespējas sazināties ar uzņēmumu, iegūt informāciju un izteikt viedokli par pakalpojumu”, Rīgas satiksmes mājaslapā izveidota jauna sadaļa “Sazinies ar mums”, ar kuras palīdzību ikviens mājaslapas apmeklētājs var elektroniski iesniegt savu pieteikumu – informatīvo jautājumu, pateicību, sūdzību vai priekšlikumu.

Kā informēja uzņēmuma pārstāvis Viktors Zaķis, jaunā sadaļa izvietota mājaslapas rigassatiksme.lv sākumlapā. Aizpildot pieteikumu, tā iesniedzējam jānorāda pieteikuma veids, tēma un jāaizpilda visas sadaļas, kas atzīmētas ar zvaigznīti. Tādējādi tiek nodrošināts, ka pieteikuma izskatīšanai būs pieejama visa nepieciešamā informācija, tāpēc Rīgas satiksme aicina klientus aizpildīt anketu korekti un kvalitatīvi. Iesniedzot pieteikumu, lapas apmeklētājs varēs izvēlēties – saņemt atbildi uz iesniegto jautājumu vai nē. Ja klients vēlēsies saņemt atbildi, tā tiks nosūtīta pēc iespējas ātrāk, taču ne vēlāk kā 30 dienu laikā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Patlaban, iesniedzot savus pieteikumus, klienti ne vienmēr norāda visu nepieciešamo informāciju, kas apgrūtina pieteikumu kvalitatīvu un pilnvērtīgu izskatīšanu. Savukārt ar jaunās sadaļas izveidošanu Rīgas satiksme cer saņemt vairāk kvalitatīvāku pieteikumu un kļūt atvērtāka un klientiem pieejamāka.

Janvārī Rīgas satiksme saņēmusi 63 831 pieteikumu. Gandrīz 98% pieteikumu saņemti pa informatīvo tālruni: 80001919. Visvairāk klientu interesējas par maršrutu atiešanas un pienākšanas laikiem. Uz uzņēmuma informatīvo e-pastu kopumā saņemti 814 pieteikumi, sociālajos tīklos – 479, bet pastā – 358 iesniegumi.

1 komentārs

TOP komentāri

  • Dace Zeltina
    0

    Dace Zeltina

    Mani neapmierina jauna stavvietu sistema pie Rigas centraltirgus. Stavvietas ir samazinatas uz pusi, pie bilesu automatiem rindas. Nav nekadas alternativas samazinatajam stavvietam. Gruti iedomaties, kada situacija veidosies pie tirgus pirms svetkiem, kad to apmekle loti daudz cilveku, kuri , protams, brauks ar auto. Kas atbildigs par radusos situaciju, vai tiesam nevienu neinterese tirgus apmekletaju normala passajuta. Rigai tiesam nepieciesama jauna vadiba, kuri nedomas par savu PR, bet domas par Rigas iedzivotajiem.

    08.08.2016 18:23

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Preces vai dāvanu kartes – kura ir labākā dāvanu izvēle?

Preces vai dāvanu kartes - kura ir labākā dāvanu izvēle?

Dāvanas izvēlēties nekad nav vienkārši. Jo ļaunāk, ja tas ir kļuvis par pienākumu. Ziemassvētku laiks ir neizbēgams dāvināšanas (un arī saņemšanas) laiks, kas nozīmē – ir jāmeklē un jāpērk dāvanas! Tomēr, ja šis process kļūst par tukšu pienākumu, tas var sagādāt nevajadzīgu stresu un pat negatīvas emocijas. Katru gadu viens un tas pats… Ja tā ir noticis – šogad vajag censties paskatīties uz dāvanu meklēšanu un gatavošanu pavisam citā gaismā! Lasi tālāk un uzzini – kā!

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas