Noskaidrots “Digitālo start-up akadēmijas” uzvarētājs

0 komentāri

“Digitālo start-up akadēmijā” par uzvarētājiem atzīta ”Furnny” komanda, kas vēlas ieviest jaunus risinājumus māju un telpu labiekārtošanā.

”Furnny” 26 komandu konkurencē tika atzīta par labāko, jo investoru žūrija tajā saskatīja vislielāko biznesa potenciālu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Kā balvu ”Furnny” saņēma biļetes uz lielāko Ziemeļeiropas tehnoloģiju konferenci ”Slush”.

Kopumā par 10 akadēmijas vietām cīnījās 26 biznesa idejas, un žūrijas uzdevums bija izvēlēties vispiemērotākos dalībniekus. Izvēlētās komandas:

  • ”Eat With Pro” – platforma, kurā ikviens uztura speciālists var publicēt savus izveidotos plānus un ikviens lietotājs var atrast vispiemērotākos plānus savu uztura mērķu sasniegšanā vai vienkārši jaunas idejas veselīgam un pareizam uzturam.
  • ”Meepl” – aplikācija, lai atrastu un sazinātos ar līdzīgi domājošiem cilvēkiem, ar kuriem kopā apmeklēt restorānu/ kafejnīcu/ citu vietu vai pasākumu.
  • ”Lemonade” – aplikācija, kas ļauj pircējiem atrast produktu pārdošanas vietas un cenas viņu viedtālruņos.
  • ”Plazalog” – ātrs un vienkāršs veids, kā mājaslapu apmeklētāji var dalīties ar savām domām un sarunāties viens ar otru, izmantojot real-time komentāru sistēmu.
  • ”Quiq.ly” – ikdienas asistenta aplikācija, kas palīdz veikt lēmumus ātrāk, pamatojoties uz līdzīgiem viedokļiem.
  • ”Skinny Pleasure” – hedonistiks dzīvesstila blogs par dažādām pieredzēm.
  • ”Qfer” – aplikācija, lai ātri izpētītu un izmantotu piedāvājumus tuvākajā apkārtnē.
  • ”Files.fm” – mākoņdatu uzglabāšanas un lielizmēra failu pārsūtīšanas risinājums.
  • ”reContact” – iPhone aplikācija, lai veidotu spēcīgas attiecības starp ģimeni un draugiem.
  • ”Furnny” – platforma, kas veidota, lai padarītu māju un telpu iekārtošanu vieglāku.

Akadēmija bija atvērta arī individuālajiem dalībniekiem, kuri varēja pieteikties kādā no izvēlētajām komandām.

Savas zināšanas un pieredzi akadēmijas komandām sniedza uzņēmēji un eksperti, pilnveidojot dalībnieku prasmes, kas nepieciešamas katra uzņēmuma sākumā. Mentori Uldis Leiterts (”Infogr.am”), Egils Boitmanis (”Infinitum8”), Agris Ķipurs (”AirDog”), Viesturs Sosārs (”Real Sound Lab”), Andris K. Bērziņš (”Buzztale”), Jarmo Kuusivuori (biznesa menedžmenta un stratēģiju eksperts) un Artūrs Mednis (”Inspired Digital”) deva padomus digitālajā mārketingā, biznesa vadībā un attīstībā, produktu validācijā un pičošanā.

Trīs dienu laikā komandām bija iespēja klausīties prezentācijas, saņemt individuālas konsultācijas, dibināt jaunus kontaktus un pičot savu biznesu dažiem no Latvijas labākajiem investoriem. Komandas attīstīja savas idejas, izvērtējot biznesa modeļus un potenciālos pircējus, veicot piezīmes par mārketinga stratēģijām un pat mainot nosaukumu.

Akadēmija bija vieta, kur topošie uzņēmēji varēja satikt riska kapitāla pārstāvjus no ”ZGI”, ”BaltCap” un ”Expansion Capital”, kā arī vairākus eņģeļu investorus no ”LATBAN”.

“Digitālo start-up akadēmiju” no 22.-24. augustam Rīgā rīkoja ”TechHub Riga”. Tā tapa sadarbībā ar ”Bridgit!” un   Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA) valsts atbalsta programmas ”Pasākumi motivācijas celšanai inovācijām un uzņēmējdarbības uzsākšanai” ietvaros.

0 komentāri
Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ziemassvētki bērniem ir ļoti īpaši svētki – Ziemassvētku vecītis, eglīte, sniegs, piparkūkas, lampiņas, svecītes, dzejoļi un protams – dāvanas! Bez dāvanām bērnam, visticamāk, mūsdienās nav iedomājami Ziemassvētki, jo tieši tāpēc taču tiek rakstītas vēstules vīram uz Ziemeļpolu, lai izstāstītu savas kvēlākās vēlēšanās, ko svētkos gribētu saņemt šogad!

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas