Latviešu Infogr.am iegādājies Brazīlijas mediju, samaksājot summu ar sešiem cipariem

0 komentāri

Latvijas datu vizualizācijas start-up uzņēmums Infogr.am paziņojis par ziņu medija Visualoop iegādi, kas šobrīd ir viena no lielākajām datu vizualizācijas ziņu vietnēm Brazīlijā.

Brazīliešu medijs Visualoop raksta par infografikām un datu vizualizāciju angļu un portugāļu valodā.

Precīza summa par darījumu netiek atklāta, taču Infogr.am pārstāvji atzīst, ka tā rakstāma ar sešiem cipariem.

“Mūsu mērķis ir panākt, ka Visualoop kļūst par vadošo ziņu mediju datu vizualizācijas nozarē globāli,” saka Uldis Leiterts, kompānijas Infogr.am dibinātājs un vadītājs.

Pēc darījuma Visualoop saglabās redakcionālo neatkarību. Lai to nodrošinātu, tika izveidota neatkarīga redakcionālā padome, kurā darbosies trīs datu žurnālisti – Alberto Kairo (Alberto Kairo) no ASV, Mariana Santuša (Mariana Santos) no Portugāles un Santjāgo Ortiss (Santiago Ortiz) no Kolumbijas. Padomi vadīs Tjago Vesolo (Tiago Vesolo), Visualoop dibinātājs. Medija saturs arī turpmāk būs tikai un vienīgi redaktoru ziņā, akcentē Infogr.am pārstāvji.

Uldis Leiterts, Infogr.am vadītājs:

Uzskatu ka datu vizualizācijas nozare iegūs no spēcīga, neatkarīga medija. Infogr.am nekad neteiks Visualoop, ko rakstīt un ko – nē.

Visualoop pamata auditorija ir žurnālisti, redaktori, dažādu jomu skolotāji un studenti, piemēram, dizainā, mākslas vēsturē, žurnālistikā, datorzinātnēs un mārketingā.

Līdz ar brazīliešu medija iegādi Infogr.am piedāvās savu pakalpojumu arī portugāļu valodā. Jau šobrīd tas pieejams angliski un japāniski. Līdz gada beigām šīm valodām tiks pievienotas arī latviešu, krievu un franču.

Jau ziņojām, ka šā gada februārī latviešu start-up uzņēmums Infogr.am saņēma Latvijā līdz šim zināmās lielākās investīcijas 1,34 miljonu eiro apmērā. Tūlīt pēc investīciju piesaistes uzņēmums tika novērtēts par 5,25 miljoniem eiro. Šobrīd Infogr.am ir vairāk nekā 30 cilvēku liela starptautiska komanda, kas atrodas gan Rīgā, gan Sanfrancisko.

Infogr.am pakalpojumu – datu vizualizāciju – šobrīd izmanto aptuveni 1,5 miljoni žurnālistu, nevalstisko organizāciju aktīvistu, komunikācijas profesionāļu, skolotāju, studentu u.c., ieskaitot tādus medijus kā The Huffington Post, Al Jazeera, Amnesty International un daudzi citi. Kopš uzņēmuma dibināšanas 2012. gadā tajā izveidoti vairāk kā 2,3 miljoni infografiku.

0 komentāri
Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ko Ziemassvētkos dāvināt bērniem, lai acīs starotu patiess prieks?

Ziemassvētki bērniem ir ļoti īpaši svētki – Ziemassvētku vecītis, eglīte, sniegs, piparkūkas, lampiņas, svecītes, dzejoļi un protams – dāvanas! Bez dāvanām bērnam, visticamāk, mūsdienās nav iedomājami Ziemassvētki, jo tieši tāpēc taču tiek rakstītas vēstules vīram uz Ziemeļpolu, lai izstāstītu savas kvēlākās vēlēšanās, ko svētkos gribētu saņemt šogad!

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas