Huawei ieņēmumi pērn sasnieguši 12,2 miljardus ASV dolāru

0 komentāri

Ķīnas informācijas un komunikāciju tehnoloģiju kompānijas Huawei ieņēmumi pērn pieauguši par 30% salīdzinājumā ar 2013.gadu, sasniedzot 12,2 miljardus ASV dolāru (10,8 miljardi eiro), informē uzņēmumā.

Kopumā pērn kompānija piegādājusi 138 miljonus ierīču, kas ir par 7,8% vairāk nekā gadu iepriekš. Viedtālruņu piegādes šajā portfelī aizņem 75 miljonus, kas ir par 45% vairāk.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Huawei Consumer BG izpilddirektors Ričards Ju norāda, ka pagājušais gads iezīmēja nozīmīgus sasniegumus vairākās jomās – izpētē un attīstībā, zīmola atpazīstamības veicināšanā, izplatīšanas kanālu paplašināšanā un tirgus daļas palielināšanā. Pērn palielinājusies arī zīmola starptautiskā ietekme, Huawei kļūstot par pirmo Ķīnas zīmolu, kas iekļauts Interbrand 100 vērtīgāko zīmolu sarakstā.

Viens no pagājušā gada būtiskākajiem sasniegumiem ir vidējās un augstākās klases viedtālruņu piegādes apjoma pieaugums par 18%. Sešu mēnešu laikā pēc Huawei P7 laišanas tirgū tika piegādāti četri miljoni šī “premium” klases viedtālruņa eksemplāri, bet Huawei Ascend Mate 7 piegāžu apjoms kopš tā laišanas tirgū 2014.gada septembrī pārsniedzis divus miljonus un iekarojis popularitāti biznesa segmenta lietotāju vidū.

Ievērojams pieaugums panākts ienākumos no tirdzniecības atvērtajā tirgū, kas iekļauj arī interneta veikalus, un veidoja 41% no kopējiem ieņēmumiem. Pagājušā gada beigās “Huawei Consumer Group” piederošo zīmola veikalu skaits pasaulē sasniedza 630, kas arī sniedza lielu ieguldījumu pārdošanas veicināšanā.

Pateicoties augošajam pieprasījumam pēc vidējās un augstākās klases viedtālruņiem, kā arī uzņēmuma mērķtiecīgajai zīmolvedības politikai, pērn palielinājusies arī Huawei zīmola atpazīstamība un vērtība.

Kā liecina starptautiskā izpētes uzņēmuma “Ipsos” pētījums, kurā aptvertas 32 valstis, Huawei zīmola atpazīstamība pērn sasniedza 65%, salīdzinot ar 52% 2013.gadā. “Huawei” minēts arī kā viens no zīmoliem ar visstraujāko izaugsmi.

Huawei Consumer BG uz vidējās un augstākās klases produktiem lika uzsvaru no 2012.gada, un katra no šajā laikā ražotajām produktu līnijām izceļ unikālu aspektu lietotāja pieredzē. Huawei P sērijas produkti, sākot no Huawei P1 līdz Huawei P7, rada jaunu izpratni par viedtālruņu dizainu un ir aprīkoti ar augstas klases kameru, Huawei Mate sērijas produktiem raksturīgs liels ekrāns un ilgs baterijas darbības laiks, bet Honor produkti nodrošina teicamu savienojamību, kvalitāti un baterijas darbības laiku.

Kā norāda uzņēmumā, šis gads Huawei Consumer BG paies stratēģiskas pozīciju nostiprināšanas zīmē. Uzņēmums plāno efektīvi izmantot interneta, Lietu interneta (Internet of Things, IoT) un auto tīklošanas sniegtās iespējas, lai panāktu izrāvienu vairākos biznesa segmentos – produktu attīstībā, zīmola un mārketinga veidošanā, izplatīšanas tīklu un e-komercijas stiprināšanā.

Huawei Consumer BG turpinās pievērst lielu uzmanību vidējās un augstākās klases produktiem, nostiprinot zīmolu kā simbolu inovācijām un tehnoloģiskajai attīstībai.

“Raugoties nākotnē, Huawei Consumer BG plāno stiprināt pērn panākto izaugsmi un Huawei pozīcijas vadošo viedtālruņu ražotāju vidū. Mūsu šī gada mērķis ir sasniegt 100 miljonu piegāžu. Izmantojot “Huawei” tehnoloģisko potenciālu, Huawei Consumer BG turpinās nodrošināt neparastu viedierīču lietošanas pieredzi cilvēkiem visā pasaulē,” uzsver Ju.

Ķīnas informācijas un komunikāciju tehnoloģiju kompānija Huawei dibināta 1987.gadā. Strauju izaugsmi kompānija piedzīvoja, sākot ar 2000.gadu, kad tās izstrādātie produkti iekļuva starptautiskajos informācijas un komunikācijas tehnoloģiju tirgos.

Huawei Latvijā pieder meitasuzņēmums SIA Huawei Technologies Latvia, kura apgrozījums 2013.gadā bija 11,99 miljoni eiro, kas ir par 49% vairāk nekā 2012.gadā, kad apgrozījums bija 8,07 miljoni eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa 2013.gadā bija 2,21 miljons eiro, kas ir ievērojams pieaugums, salīdzinot ar 2012.gadu, kad uzņēmuma peļņa bija 331 697 eiro.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Preces vai dāvanu kartes – kura ir labākā dāvanu izvēle?

Preces vai dāvanu kartes - kura ir labākā dāvanu izvēle?

Dāvanas izvēlēties nekad nav vienkārši. Jo ļaunāk, ja tas ir kļuvis par pienākumu. Ziemassvētku laiks ir neizbēgams dāvināšanas (un arī saņemšanas) laiks, kas nozīmē – ir jāmeklē un jāpērk dāvanas! Tomēr, ja šis process kļūst par tukšu pienākumu, tas var sagādāt nevajadzīgu stresu un pat negatīvas emocijas. Katru gadu viens un tas pats… Ja tā ir noticis – šogad vajag censties paskatīties uz dāvanu meklēšanu un gatavošanu pavisam citā gaismā! Lasi tālāk un uzzini – kā!

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas