“Apple” un “Google” zīmolu vērtība pārsniegusi 100 miljardus dolāru

0 komentāri

ASV kompāniju “Apple” un “Google” zīmolu vērtība pārsniegusi 100 miljardus dolāru, tiem ierindojoties pasaulē vērtīgāko zīmolu saraksta augšgalā, ceturtdien paziņoja starptautiskais zīmolu konsultāciju uzņēmums “Interbrand”.

Saraksta pirmajā vietā atrodas ASV informācijas tehnoloģiju kompānija “Apple Inc.”, kuras zīmola vērtība šogad pieaugusi par 21% un sasniegusi 118,9 miljardus dolāru.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Otro vietu ieņem interneta gigants “Google”, kura zīmola vērtība palielinājusies par 15% – līdz 107,43 miljardiem dolāru.

“Fakts, ka “Apple” un “Google” vērtība pārsniegusi 100 miljardus dolāru, apliecina šo zīmolu spēku,” norāda “Interbrand”.

“Interbrand” vēsta, ka šī ir pirmā reize kopš zīmola reitinga veidošanas sākšanas 1974.gadā, kad divu zīmolu vērtība ir tik liela.

Šā gada sarakstā iekļuvis arī Ķīnas zīmols – telekomunikāciju gigants “Huawei”, kas ieņem 94.vietu.

Savukārt vislielāko lēcienu sarakstā piedzīvojis sociālais tīkls “Facebook”, kura zīmola vērtība pieaugusi par 86%, tam ieņemot 29.vietu. Autoražotāja “Audi” zīmola vērtība palielinājusies par 27%, bet interneta giganta “Amazona” vērtība pieaugusi par 25%.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas