”Anti-Facebook” platforma ”Ello” piesaista plašu uzmanību

0 komentāri

Sociālais medijs ”Ello”, kas jau nodēvēts par ”Anti-Facebook” platformu, pašlaik piesaistījis 31 tūkstoša cilvēku interesi.

”Jūsu sociālais tīkls pieder reklāmdevējiem. Katrs ieraksts, katrs jauns draugs un katra saite, uz kuras jūs klikšķiniet, tiek izsekota, piefiksēta un konvertēta datos. Reklāmdevēji pērk jūsu datus, lai viņi varētu jums parādīt vairāk reklāmu. Jūs esat produkts, kas tiek pirkts un pārdots,” vēsta teksts vietnē ”Ello”, norādot, ka ir gatavs sniegt interneta lietotājiem alternatīvu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk
Ekrānšāviņš: Ello

Ekrānšāviņš: Ello

Sākotnēji “Ello” izmantoja 90 tās izveidotāja, velosipēdu veikala īpašnieka Pola Budnica (Paul Budnitz) draugi. Taču kopš 7. augusta P. Budnics “Ello” padarījis pieejamu arī citiem interesantiem, un kopš tā brīža lietotāju skaits strauji pieaudzis.

Komentējot ”Ello” piedēvēto ”Anti-Facebook” platformas titulu, vietnes izveidotājs norādījis – viņam šāds apzīmējums glaimo.

Eksperti norāda, ka par ”Ello” klupšanas akmeni varētu kļūt maksājumi, ko vietne prasa par noteiktu iespēju izmantošanu.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas