68% Latvijas iedzīvotāju regulāri lieto internetu; visvairāk izmanto Google

0 komentāri

Saskaņā ar jaunākajiem interneta patēriņa paradumu TNS Latvia pētījuma rezultātiem internetu 2015.gada pavasarī vismaz reizi mēnesī ir izmantojuši vidēji 77% jeb 1 285 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kas ir par 6 procentpunktiem vairāk nekā 2014. gada pavasara periodā.

Regulāri – katru dienu 2015. gada pavasarī internetu izmanto vidēji 68% iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kas ir par 8 procentpunktiem vairāk nekā 2014. gada atbilstošajā periodā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Regulāro interneta lietotāju skaita pieaugums vērojams visās iedzīvotāju vecuma grupās. Tomēr visstraujākais tas ir iedzīvotāju vidū, kas ir vecumā no 40 līdz 49 gadiem. Internetu katru dienu šā gada pavasarī izmantojuši 71% iepriekš minētās vecuma grupas pārstāvju, kas ir par 15 procentpunktiem vairāk nekā pirms gada. Analizējot interneta lietošanas izplatību citos sociāli – demogrāfiskos parametros, redzams, ka salīdzinoši straujāks regulāro interneta lietotāju īpatsvara pieaugums vērojams lauku iedzīvotāju, citas tautības un strādājošo iedzīvotāju vidū.

TNS mediju pētījumu vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka Latvijas iedzīvotāju vidū turpina pieaugt mobilo ierīču lietošana. Ja pērn pavasarī viedtālruni lietoja 27% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, tad šogad pavasarī šo mobilo ierīci lieto jau 47% iedzīvotāju. Savukārt planšetdatoru 2015. gada pavasarī lieto jau 19% Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 8 procentpunktiem vairāk nekā 2014. gada atbilstošajā periodā.

Pētījuma ietvaros tiek mērīti dažādu interneta lapu – gan Latvijas, gan ārvalstu – lietošanas paradumi. Pavasara pētījuma rezultāti liecina, ka nemainīgi visapmeklētākā interneta vietne pēc vidējās vienas dienas auditorijas rādītājiem Latvijas iedzīvotāju vidū ir Google, kuru vidēji dienā apmeklē 55,3% jeb 917 tūkstoši Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Otrajā vietā ar 35,5% jeb 590 tūkstošiem lielu auditoriju ierindojas e-pastu serveris Inbox, bet trešo vietu ieņem video koplietošanas interneta vietne Youtube ar 33,6% jeb 557 tūkstošiem.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas