NASA atklājusi jaunas planētas

NASA atklājusi jaunas planētas
FOTO: LETA

ASV Nacionālās astronautikas un kosmosa aģentūras (NASA) atklājumi nebeidz pārsteigt. NASA Keplera teleskops atklājis Visumā vairāk nekā 100 planētu, kas ir Zemes lielumā.

Tāpat izdevies atklāt vēl deviņas citas mazāka izmēra planētas, uz kurām ir izdzīvošanai labvēlīgi apstākļi. NASA ziņo, ka tas ir lielākais atklājums, kas līdz šim ir bijis.

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Zinātnieki pieļauj, ka Visumā kopumā varētu būt vismaz 10 miljardi Zemes lieluma planētu.

No kopumā vairāk nekā 1800 planētām, kas ir atklātas pēdējo 20 gadu laikā, tikai apmēram 20 riņķo tā dēvētajā dzīvībai piemērotā zonā.

TOP komentāri

• Hmmm
    +1

Hmmm

Mani gan interesē kas cits - vai LETA ir samaksājusi māksliniekam par mākslas darba izmantošanu??? Jo tas nav NASA attēls. Un NASA mājas lapā šis attēls ir publicēts ar mākslinieka atļauju. Kā tad mums te ir ar tām autortiesībām?

12.05.2016 17:58

• Kaut kas neklapē... :))))
    0

Kaut kas neklapē... :))))

..Ja visums ir bezgalīgs, tad kā var muldēt vai pat pieļaut kaut kādu ciparu cik visā visumā varētu būt pat aptuveni zemes lieluma planētu, ja visums ir bezgalīgs...

12.06.2016 15:55

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
Vai zināji? Ultravioletie stari – tas ir negantākais ādas ienaidnieks

Vai zināji? Ultravioletie stari - tas ir negantākais ādas ienaidnieks

Tuvojoties vasarai, aizvien biežāk uzturamies ārpus telpām un lutinām sevi ar saules gaismu un siltumu. Saule sniedz mums enerģiju, palīdz organismam ražot pietiekami daudz D vitamīna un stiprina imūnsistēmu, taču ir ļoti svarīgi izprast arī saules staru negatīvos efektus, pievērst uzmanību mūsu ādas veselībai un sauļoties atbildīgi.

Pareiza ādas kopšana vasarā nozīmē skaistu ādu visu gadu

Pareiza ādas kopšana vasarā nozīmē skaistu ādu visu gadu 2

Kamēr mums vasara ir brīvdienu, izklaides un dažādu citu baudu laiks, mūsu ādai šī sezona ir īstākais izaicinājums. Vai tev jau ir skaidrs, kādi pasākumi būtu jāveic un kas jāzina, lai gada karstākais un skaistākais laiks neradītu nevajadzīgus apgrūtinājumus un neērtības?

Vēl šajā sadaļā