Viedtālruņu lietotāji vairs neinteresējas par jaunām aplikācijām

0 komentāri

Deloitte katru gadu nāk klajā ar kādu interesantu pētījumu par viedierīcēm un šogad ir kārta aplikācijām. Deloitte izpētījuši, ka 31% viedtālruņu lietotāju pēdējā mēneša laikā nav ielādējuši nevienu jaunu aplikāciju. Absolūti lielākā daļa no jaunielādētajām aplikācijām ir bezmaksas. Tāpat tiek norādīts, ka 90% viedtālruņu lietotāju nekad nav maksājuši par aplikācijas iegādi vai funkcijas uzlabojumiem ar pirkumiem iekš lietotnes.

Šī uzskatāma par brīdinošu ziņu aplikāciju izstrādātājiem. Pat to klientu skaits, kas vēlas iegūt ko jaunu no Apple App Store vai Google Play veikala, ar katru mēnesi arvien turpina samazināties. Aktīvo lietotāju un jaunu aplikāciju meklētāju skaits gada laikā ir krasi samazinājies. Katrs jaunu aplikāciju meklētājs 2013. gadā ielādēja vidēji 2.32 jaunas aplikācijas mēnesī, bet 2014. gadā šis rādītājs samazinājies līdz 1.82 aplikācijām mēnesī.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Deloitte loģiski spriež, ka arvien vairāk palielinās pieredzējušo viedierīču lietotāju skaits, kuri jau zina savas aplikācijas un jaunumus izvēlas meklēt nelabprāt. Tāpat tiek norādīts, ka esošās aplikācijas papildina savas funkcijas, kas noved pie tā, ka nevienam pat īsti neinteresē paplašināt viedierīces saturu ar funkcijas papildinošu, jaunu aplikāciju.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas