Sociālos tīklus vairāk lieto sievietes; Twitter un YouTube – vīrieši

0 komentāri

Tādus klasiskos sociālos tīklus kā Draugiem.lv, Facebook.com un Odnoklassniki.ru vairāk lieto sievietes, kamēr vīrieši veido lielāko daļu Twitter.com un YouTube.com auditorijas, liecina mediju aģentūras Creative Media Services veikts pētījums.

Kā rāda pētījuma rezultāti, sievietes veido 50,2% no Draugiem.lv lietotāju skaita, 51,3% no Facebook.com lietotāju skaita, kā arī 62,7% Odnoklassniki.ru un 50,4% Vkontakte.ru lietotāju.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Savukārt 58,3% Twitter.com un 57,0% YouTube.com auditorijas veido vīrieši. Abas vietnes, tāpat kā Draugiem.lv, ir izteikti populārākas latviešu vidū, kamēr Facebook.com auditoriju līdzīgās daļās veido latvieši un cittautieši, bet Odnoklassniki.ru un Vkontakte.ru ir izteikti populārāki cittautiešu vidū.

Mediju aģentūras Creative Media Services pētījumā apkopoti dati par nozīmīgākajiem sociālajiem medijiem Latvijas interneta lietotāju vidū, vērtēta to popularitāte dažādās sociāli demogrāfiskajās grupās, veikta korporatīvo lapu sekotāju attieksmes analīze un vērtēta zīmolu komunikācijā izmantotā satura atdeve.

Tā sagatavošanā izmantoti pētījumu kompānijas TNS jaunāko pētījumu dati, 1034 interneta lietotāju aptaujas rezultāti un deviņu zīmolu sociālo mediju profilu kvalitatīvā pētījuma analīzes dati. Pētījums tiek veikts reizi gadā.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas