DDB Latvia: Ietekmīgākie zīmoli aktīvi izmanto sociālo mediju Instagram

0 komentāri

Janvārī ietekmīgākā zīmolu topa pirmo vietu ieguvējiem popularitāti palīdzējusi nodrošināt aktīva sociālā medija Instagram izmantošana, norāda DDB Latvia sociālo mediju projektu vadītājs Mārtiņš Līcis.

Pirmās vietas pārstāvim – Dinamo Rīga – un pārējiem aiz tā – Liepājas pilsētai, Latvijas mājražotājiem, Ghetto Games un Statoil Latvija –, kā arī nākamajiem topa augšgala zīmoliem ir viena kopīga iezīme – aktīva sociālā medija Instagram izmantošana, skaidro Līcis. “Instagram palēnām kļuvis no eksperimentāla sociālā medija (zīmoliem) par sociālo mediju, kurš parādās aizvien vairāku zīmolu sociālo mediju stratēģijās. TNS 2014. gada rudens dati rāda, ka Instagram vidējā dienas auditorija ar 80 000 lietotāju jau ir ļoti tuvu Twitter rādītājam, kas ir 100 000.”

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Galvenā Instagram atšķirība no pārējiem trim sociālajiem medijiem, kuri tiek apskatīti zīmolu topā – Facebook, Draugiem.lv un Twitter –, ir tā oriģinālsatura īpatsvars, norāda Līcis. “Diezgan ierasta prakse ir kādas konkrētas ziņas dublēšana visos trīs iepriekš nosauktajos sociālo mediju kontos, taču Instagram parasti ir izņēmums. Zīmoli galvenokārt izmanto Instagram, lai saviem sekotājiem parādītu kaut ko no sava uzņēmuma ikdienas, kultūras, cilvēkiem un tamlīdzīgi. Tieši šis oriģinālsaturs ir tas, kas sniedz Instagram radītajam saturam salīdzinoši lielu iesaisti.”

Kā vēstīts, janvārī ietekmīgākais zīmols bijis Dinamo Rīga, kam seko Liepājas pilsēta, bet trešo vietu ieņem Latvijas mājražotāji, liecina aģentūras DDB Latvia veidotais ietekmīgāko zīmolu tops.

Topa ceturtajā vietā ierindojas Ghetto Games, kam seko Staoil Latvija, Forum Cinemas, Lattelecom, LMT un Nacionālais teātris. Top 10 noslēdz VEF Rīga.

Ietekmīgāko zīmolu topu DDB Latvia veido jau trīs gadus, ļaujot zīmolu vadītājiem ik mēnesi sekot sava zīmola gaitām sociālajos medijos Facebook, Twitter, Draugiem.lv un Instagram. Zīmola ietekmes mēraukla ir cilvēku skaits, kas mēneša laikā mijiedarbojušies ar zīmolu, klikšķinot uz kādas no like, follow un citām pogām, norādīts DDB Latvia mājaslapā.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
Septiņas grima uzklāšanas kļūdas. Nepieļauj tās!

Septiņas grima uzklāšanas kļūdas. Nepieļauj tās! 2

Grims ir mūsu maģiskais ierocis, lai izskatītos lieliski un izceltu skaisto vai nomaskētu problēmzonas. Tomēr reizēm mēs pārcenšamies vai, tieši otrādi, – izlaižam – svarīgus grima uzklāšanas soļus. Skaistuma eksperti apkopojuši izplatītākās kļūdas, no kurām tu pavisam noteikti vari izvairīties!

Janvāra saulainākais tests – erudīcijas spēle par Spāniju!

Janvāra saulainākais tests - erudīcijas spēle par Spāniju! 1

Vai tu zini, kurš leģendārs spāņu mākslinieks ir radījis ledenes ”Chupa Chups” logotipu un kurā Spānijas reģionā tiek ražoti smalki cigāri? Portāls Skaties.lv ar saviem draugiem no spāņu kultūras centra ”Seneca” ir sarūpējuši šā mēneša karstāko piedāvājumu – erudīcijas spēli par Spāniju! Atbildi uz divpadsmit sarežģītiem un ne tik sarežģītiem jautājumiem un atklāj daudz jauna par Spānijas kultūru, vēsturi un valodu!

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas