Kažoka: Mēģinājumi ierobežot vides reklāmas ir ”matu skaldīšana”

0 komentāri

Politoloģe Iveta Kažoka uzskata, ka plānotie mēģinājumi ierobežot vides reklāmu ir “matu skaldīšana”.

Jau ziņojām, ka Latvijā iecerēts mainīt pirmsvēlēšanu aģitācijas kārtību – pirms aizvadītajām Saeimas vēlēšanām Rīgā vides reklāmu aizliegums pilsētas centrā bija kļuvis par politisko spēku domstarpību avotu. Tagad tiek plānoti dažādi ierobežojumi.

Valsts un pašvaldību iestādes, baznīcas, ārstniecības un izglītības iestādes, autoostas, stacijas un arhitektūras pieminekļi – saskaņā ar likuma grozījumiem šīs būs dažas no vietām, kurām tuvāk par 50 metriem priekšvēlēšanu aģitāciju izvietot nedrīkstēs. Aizliegumu iecerēts attiecināt arī uz sabiedrisko transportu.

Providus pētniece I. Kažoka norāda, ka partiju priekšvēlēšanu kampaņas pēdējā laikā koncentrējas uz drukātajiem aģitācijas materiāliem un internetu, bet vides reklāmas un masu mediji tiek atstāti otrajā plānā.

Turklāt, pēc viņas domām, grozījumu projekts neatrisinās priekšvēlēšanu laika domstarpības, jo pašvaldības varēs turpināt manipulēt ar tehniskajām vides reklāmu prasībām.

Skaties video!

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas