Valsts iestādes vēstules iedzīvotājiem raksta nesaprotamā valodā; rosina to mainīt

Lai ierēdņu valoda kļūtu draudzīgāka iedzīvotājiem, izdotas vēstuļu rakstīšanas vadlīnijas. Rokasgrāmatas autori ir Valsts kancelejas darbinieki, kuri cer, ka, pateicoties padomiem, tiks uzlabota valsts iestāžu saziņa ar iedzīvotājiem.

Atpakaļ uz rakstu

2 komentāri

  • Arī ierēdnis

    Arī ierēdnis

    Atbalstāma iniciatīva, taču piegājiens atkal tipiski birokrātisks - vadlīniju izdošana. Manuprāt, pietiktu ar ierēdņa labo gribu uzrakstīt vēstuli "cilvēku valodā", vienkārši un saprotami, nevis pārrakstot palagu izmēra likumu un noteikumu citātus un nebeidzamas atsauces uz likumu pantiem.
  • SO.

    SO.

    Valodas ciņi un čakārņi valsts ierēdņiem ir vajadzīgi, lai iespējamu konfliktu gadījumos varētu patverties uz "interpretācijas dažādību", sak.,nesapratāt, kā vajag.

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.