Vai sabiedriskie mediji izies no reklāmas tirgus? Valdība ir noskaņota skeptiski

0 komentāri
Vai sabiedriskie mediji izies no reklāmas tirgus? Valdība ir noskaņota skeptiski
Foto: Scanpix

Ministru kabineta komiteja šodien skatīja Latvijas mediju politikas pamatnostādnes 2016.-2020. gadam, kas paredz arī sabiedrisko jeb valstij piederošo mediju iziešanu no reklāmas tirgus.

Lai to kompensētu, būtu nepieciešami astoņi miljoni eiro. Tomēr jautājumu par mediju politikas pamatnostādnēm valdība šodien atlika, un pēc sēdes premjers Māris Kučinskis pauda skeptisku nostāju par sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

“Viennozīmīgi, ja runā par iziešanu no tirgus un lielu valsts finansējumu, tad šobrīd arī valdības pārsvarā noskaņojums ir, ka nē. Tādā gadījumā tas saistītos ar ļoti lielām finansiālām problēmām,” norāda premjers.

Tikmēr mediju politikas pamatnostādnes aizstāvēja tās izstrādājusī Kultūras ministrija, bet Raidorganizāciju asociācija pauda neizpratni par kavēšanos ar lēmuma pieņemšanu.

“Tas ir pasākumu komplekss, kas veicinātu kvalitatīvus mediju situācijas uzlabojumus, ņemot vērā to, ka pēdējos gados krīzes iespaidā, kā arī ģeopolitiskās situācijas iespaidā, Latvijas mediju tirgus ir ļoti strauji samazinājies. Patiesībā šī te neizpratne vai neieinteresētība risināt šos jautājumus mūs dara bažīgus, bet tas nav nekas jauns, tā ir bijis gadiem,” teic Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektore Gunta Līdaka.

“Mums ir jāveido tāda mediju vide, kas ir pietiekami daudzveidīga, ar to saprotot gan sabiedriskās raidorganizācijas (kurām pilnīgi noteikti ir līdera un centrālā loma, nākotnē saskaņojot šo pamatnostādņu dokumentu), bet vienlaikus dzīvotspējīga un vitāla kompercmediju vide. Un to var izdarīt, tikai palielinot finansējuma apjomu nozarē kopumā,” uzskata KM Mediju politikas nodaļas vadītājs Roberts Putnis.

Ministru prezidents šodien rosināja pirms lēmuma pieņemšanas vēl rīkot atsevišķu semināru ministriem, kurā notiks diskusijas par mediju politikas pamatnostādņu priekšlikumiem.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
Vai zināji? Ultravioletie stari – tas ir negantākais ādas ienaidnieks

Vai zināji? Ultravioletie stari - tas ir negantākais ādas ienaidnieks 1

Tuvojoties vasarai, aizvien biežāk uzturamies ārpus telpām un lutinām sevi ar saules gaismu un siltumu. Saule sniedz mums enerģiju, palīdz organismam ražot pietiekami daudz D vitamīna un stiprina imūnsistēmu, taču ir ļoti svarīgi izprast arī saules staru negatīvos efektus, pievērst uzmanību mūsu ādas veselībai un sauļoties atbildīgi.

Pareiza ādas kopšana vasarā nozīmē skaistu ādu visu gadu

Pareiza ādas kopšana vasarā nozīmē skaistu ādu visu gadu 2

Kamēr mums vasara ir brīvdienu, izklaides un dažādu citu baudu laiks, mūsu ādai šī sezona ir īstākais izaicinājums. Vai tev jau ir skaidrs, kādi pasākumi būtu jāveic un kas jāzina, lai gada karstākais un skaistākais laiks neradītu nevajadzīgus apgrūtinājumus un neērtības?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas