Reklāmas kampaņā izmanto attēlu ar mēteļu virinātāju

0 komentāri

Interneta kompānija Balticom savā reklāmas kampaņā izmanto visai divdomīgu attēlu – vīrieti no mugurpuses ar atvērtu “plašķīti”, radot diezgan nepārprotamas asociācijas ar tā dēvētājiem mētelīšu virinātājiem.

Lai arī kompānijas pārstāvji norāda, ka dažādi cilvēki lietas uztver dažādi un cits saskata divdomības jau tad, ja tiek parādīts viens pirkts, uz ielas satiktie cilvēki visi kā viens norāda – šāda reklāma nevilinātu viņus izmantot konkrētā uzņēmuma pakalpojumus. “Nevērstos tādā kompānijā ar šādām reklāmām. Šeit viņi pavisam noteikti ir pāršāvuši pār strīpu,” saka kāds uz ielas satikts cilvēks.

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas priekšniece Laila Rieksta-Riekstiņa paudusi viennozīmīgu vērtējumu – mētelīšu virinātāja reklāma ir neētiska.

Šādas reklāmas kompānija Balticom izvieto, piemēram, mikrorajonu namu liftos.

Skaties video!

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas