Reklāmas kampaņā izmanto attēlu ar mēteļu virinātāju

0 komentāri

Interneta kompānija Balticom savā reklāmas kampaņā izmanto visai divdomīgu attēlu – vīrieti no mugurpuses ar atvērtu “plašķīti”, radot diezgan nepārprotamas asociācijas ar tā dēvētājiem mētelīšu virinātājiem.

Lai arī kompānijas pārstāvji norāda, ka dažādi cilvēki lietas uztver dažādi un cits saskata divdomības jau tad, ja tiek parādīts viens pirkts, uz ielas satiktie cilvēki visi kā viens norāda – šāda reklāma nevilinātu viņus izmantot konkrētā uzņēmuma pakalpojumus. “Nevērstos tādā kompānijā ar šādām reklāmām. Šeit viņi pavisam noteikti ir pāršāvuši pār strīpu,” saka kāds uz ielas satikts cilvēks.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas priekšniece Laila Rieksta-Riekstiņa paudusi viennozīmīgu vērtējumu – mētelīšu virinātāja reklāma ir neētiska.

Šādas reklāmas kompānija Balticom izvieto, piemēram, mikrorajonu namu liftos.

Skaties video!

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
Uz XII Jaunatnes dziesmu un deju svētkiem pulcēsies 40 000 Igaunijas jauniešu

Uz XII Jaunatnes dziesmu un deju svētkiem pulcēsies 40 000 Igaunijas jauniešu

Mēdz sacīt, ka latvieši ir liela dziedātāju tauta. Tomēr ar bagātīgām tradicionālo dziesmu un deju tradīcijām var lepoties arī mūsu ziemeļu kaimiņi igauņi. Līdzīgi kā Latvijā Igaunijā dziesmu un deju svētki norisinās ik pēc pieciem gadiem. Savukārt šovasar Tallinas lielākajās estrādēs jau 12. reizi noritēs arī Jaunatnes dziesmu un deju svētki, kas pulcēs tieši jaunākās paaudzes korus un deju kolektīvus no visas Igaunijas.

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas