Lojalitātes kartes – kas rīkojas ar mūsu privātajiem datiem, kurš tos glabā un kā izmanto? 

Gandrīz katra iedzīvotāja maciņā ir vismaz viena vai divu uzņēmumu izsniegtās klienta lojalitātes kartes, kas parasti paredz īpašas atlaides par pirkumiem. Lai saņemtu kāroto, klientam uzņēmējiem jāatklāj noteikti dati par sevi, piemēram, vārds, uzvārds, dzimšanas diena un kontaktinformācija. 

Atpakaļ uz rakstu

2 komentāri

  • Raimonds Akmens Šteinerts

    Raimonds Akmens Šteinerts

    Etalons-finansials genocids un parvietosanas datu noplude arpus iekslietu stukturam.
  • Kaspars Legzdiņš

    Kaspars Legzdiņš

    Tādēļ arī cilvēkiem ar lielu "skaidro" nav nevienas šīs atlaižu kartes, lai lieku reizi neiečekotos.

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.