Latvijā ir tikai astoņi zīmoli, kuru pazušana satrauktu 70% iedzīvotāju, secināts pētījumā

0 komentāri

Dažādu zīmolu nozīmei cilvēku dzīvēs ir tendence ar katru gadu samazināties – Latvijā ir tikai astoņi zīmoli, kuru pazušana satrauktu vairumu jeb 70% iedzīvotāju, noskaidrots Meaningful Brands (Jēgpilnie zīmoli) pētījumā.

Kā šodien pētījuma prezentācijā pastāstīja pētījuma veicēja – Idea Group – pārstāvji, noskaidrots, ka, ja pasaulē izzustu 74% no šobrīd esošajiem zīmoliem, cilvēkus tas nesatrauktu. Latvijā iedzīvotāji raizētos tikai par astoņu zīmolu pazušanu, savukārt tikai divus tie uzskata par tādiem, kas būtiski uzlabo cilvēku dzīvi.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Starp tiem, par kuru pazušanu raizētos Latvijas iedzīvotāji, ir Google, Skype, kam seko Vispārējie latviešu Dziesmu un Deju svētki, Laima, Microsoft, Raimonds Pauls, Kārums un Latvijas Universitāte.

Google un Skype ir arī tie zīmoli, ko Latvijas iedzīvotāji atzinuši par būtiskiem dzīves uzlabotājiem.

Pētījums parāda, ka patlaban zīmoli tiek vērtēti nevis pēc unikalitātes, bet pēc tā, cik daudz tie uzlabo dzīves kvalitāti.

Pētījums parāda, ka 70% Latvijas iedzīvotāju uzskata – uzņēmumiem un zīmoliem būtu aktīvi jāiesaistās sociālo un vides problēmu risināšanā. 62% uzskata, ka tiem būtu jāiesaistās mūsu dzīves kvalitātes un labklājības uzlabošanā.

61% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju norādījuši, ka vairāk uzticas uzņēmumiem un zīmoliem, kuri ir sociāli atbildīgi un videi draudzīgi, nekā tiem, kas tādi nav.

41% skaidrojis, ka vairumā gadījumu uzticas zīmoliem; tikpat daudzi bieži apsver zīmolu ietekmi uz cilvēku labklājību un vidi, kad mēģina izlemt pirkt vai nepirkt kādu produktu.

31% aptaujāto tic, ka zīmoli var uzlabot dzīves kvalitāti. 22% regulāri meklē informāciju par uzņēmumu un zīmolu darbību un uzvedību, 20% uzskata, ka zīmoli smagi strādā, lai uzlabotu mūsu dzīves kvalitāti, bet 19% atzīst, ka uzņēmumi un zīmoli sniedz godīgu informāciju par savām saistībām un solījumiem.

Pētījuma autori secina, ka kopumā zīmoliem, lai tie piesaistītu cilvēkus, arvien vairāk ir jādomā ne tikai par komunikāciju un iepakojumu, bet par to, kāda ir kompleksa lietotāju pieredze ar zīmolu.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas