Latvijā ir tikai astoņi zīmoli, kuru pazušana satrauktu 70% iedzīvotāju, secināts pētījumā

0 komentāri

Dažādu zīmolu nozīmei cilvēku dzīvēs ir tendence ar katru gadu samazināties – Latvijā ir tikai astoņi zīmoli, kuru pazušana satrauktu vairumu jeb 70% iedzīvotāju, noskaidrots Meaningful Brands (Jēgpilnie zīmoli) pētījumā.

Kā šodien pētījuma prezentācijā pastāstīja pētījuma veicēja – Idea Group – pārstāvji, noskaidrots, ka, ja pasaulē izzustu 74% no šobrīd esošajiem zīmoliem, cilvēkus tas nesatrauktu. Latvijā iedzīvotāji raizētos tikai par astoņu zīmolu pazušanu, savukārt tikai divus tie uzskata par tādiem, kas būtiski uzlabo cilvēku dzīvi.

Starp tiem, par kuru pazušanu raizētos Latvijas iedzīvotāji, ir Google, Skype, kam seko Vispārējie latviešu Dziesmu un Deju svētki, Laima, Microsoft, Raimonds Pauls, Kārums un Latvijas Universitāte.

Google un Skype ir arī tie zīmoli, ko Latvijas iedzīvotāji atzinuši par būtiskiem dzīves uzlabotājiem.

Pētījums parāda, ka patlaban zīmoli tiek vērtēti nevis pēc unikalitātes, bet pēc tā, cik daudz tie uzlabo dzīves kvalitāti.

Pētījums parāda, ka 70% Latvijas iedzīvotāju uzskata – uzņēmumiem un zīmoliem būtu aktīvi jāiesaistās sociālo un vides problēmu risināšanā. 62% uzskata, ka tiem būtu jāiesaistās mūsu dzīves kvalitātes un labklājības uzlabošanā.

61% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju norādījuši, ka vairāk uzticas uzņēmumiem un zīmoliem, kuri ir sociāli atbildīgi un videi draudzīgi, nekā tiem, kas tādi nav.

41% skaidrojis, ka vairumā gadījumu uzticas zīmoliem; tikpat daudzi bieži apsver zīmolu ietekmi uz cilvēku labklājību un vidi, kad mēģina izlemt pirkt vai nepirkt kādu produktu.

31% aptaujāto tic, ka zīmoli var uzlabot dzīves kvalitāti. 22% regulāri meklē informāciju par uzņēmumu un zīmolu darbību un uzvedību, 20% uzskata, ka zīmoli smagi strādā, lai uzlabotu mūsu dzīves kvalitāti, bet 19% atzīst, ka uzņēmumi un zīmoli sniedz godīgu informāciju par savām saistībām un solījumiem.

Pētījuma autori secina, ka kopumā zīmoliem, lai tie piesaistītu cilvēkus, arvien vairāk ir jādomā ne tikai par komunikāciju un iepakojumu, bet par to, kāda ir kompleksa lietotāju pieredze ar zīmolu.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Preces vai dāvanu kartes – kura ir labākā dāvanu izvēle?

Preces vai dāvanu kartes - kura ir labākā dāvanu izvēle?

Dāvanas izvēlēties nekad nav vienkārši. Jo ļaunāk, ja tas ir kļuvis par pienākumu. Ziemassvētku laiks ir neizbēgams dāvināšanas (un arī saņemšanas) laiks, kas nozīmē – ir jāmeklē un jāpērk dāvanas! Tomēr, ja šis process kļūst par tukšu pienākumu, tas var sagādāt nevajadzīgu stresu un pat negatīvas emocijas. Katru gadu viens un tas pats… Ja tā ir noticis – šogad vajag censties paskatīties uz dāvanu meklēšanu un gatavošanu pavisam citā gaismā! Lasi tālāk un uzzini – kā!

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas