Jums klasisko, gurķu vai citrusu? Odekolonu dzeršana atkal kļuvusi populāra

0 komentāri

Populāra prece mazos veikaliņos ir dažādi pēcskūšanās losjoni un odekaloni – izrādās kādreizējā mode apreibināties ar odierīšiem zināmās aprindās atkal kļuvusi teju par modes lietu. Ik gadus Latvijā tiek izlietoti 1,3 miljoni litru kosmētiskā spirta, kas veikalos tiek tirgots kā pēcskūšanās losjoni un odekaloni.

Ja lielākā daļa  no šī apjoma tiek izlietota lai apreibinātos, tad negūstot ieņēmumus no akcīzes nodokļa, valsts budžetā ik gadus netiek iekasēti septiņi miljoni eiro!

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk
0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas