Jelgavas autobusu rūpnīcas darbiniekiem zūd cerības saņemt nesamaksāto darba algu

0 komentāri

Tiesa noraidīja pieteikumus Amo Plant maksāt nespējas procesā. Tomēr, kā norāda Jelgavas mērs, šī ziņa neesot viennozīmīgi slikta, jo tagad esot cerība atsākt autobusu ražošanu. 

Irina Bugrova ir bijusī Amo Plant darbiniece, kurai uzņēmums ir parādā darba algu par sešiem mēnešiem. Irina un vēl 13 bijušie Amo Plant darbinieki, kuri cer atgūt savu naudu, vērsās tiesā, lai ierosinātu uzņēmuma maksāt nespējas procesu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

”Es ļoti ceru, ka šīs dienas tiesa ieviesīs skaidrību, jo man kā vienkāršai darbiniecei, kurai nav informācijas gribās saprast vai man vispār ir iespēja saņemt savu darba algu,” stāsta bijusī rūpnīcas darbiniece.

Amo plant maksāt nespējas procesu ierosināja ne tikai darbinieki, bet arī vairāki uzņēmumi, kuriem autobusu rūpnīca bija parādā par piegādēm. Kopējais Amo Plant parāds ir 936 tūkstoši eiro.

Tomēr, Jelgavas pilsētas tiesā visi iesniegtie pieteikumi tika noraidīti bez iespējas pārsūdzēt.

Šīs dienas tiesas lēmums ir slikta ziņa bijušajiem uzņēmuma darbiniekiem un Amo Plant sadarbības partneriem. Tomēr, Jelgavas mērs norāda, ka nepasludinot Amo Plant bankrotu rodas cerība uzņēmuma ražošanu atsākt no jauna.

Jelgavas mērs norāda, ka 2005. gadā dibinot autobusu ražotni bija plānots, ka Maskava veiks lielu pasūtījumu, taču pirms diviem gadiem nomainoties Krievijas galvaspilsētas mēram pasūtījums tā arī netika veikts. Tagad, neatzīstot maksāt nespēju esot cerība sadarboties ar autobusu ražotājiem no Holandes.

”Ir programma, kurā mēs varētu strādāt Holandes interesēs un tādēļ, cilvēki mācās jaunā autobusa salikšanas principus un līdz ar to mēs varētu nodrošināt Holandes pasūtījumu viņiem,” stāsta Jelgavas Domes priekšsēdētājs Guntis Rāviņš.

Amo Plant vairāk nekā 90 procenti akciju pieder Maskavas vadībai, 4,4 % Krievijas uzņēmumam Amo Zil un Jelgavas domei 2,6%, kā arī mazākajam akcionāram no Ferrus pieder 0,3%. Mērs norāda, ka Jelgavai ir pārāk maza ietekme uzņēmumā, lai palīdzētu bijušajiem darbiniekiem.

Pilsētas vadība joprojām cer, ka Maskava, tomēr, veiks autobusu pasūtījumu. Krievijas puse gan pagaidām aprobežojas tikai ar solījumiem.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas