FOTO: Skaties, ko var apēst Ķirsona 200 000 eiro vērtajā veikalā-kafejnīcā

0 komentāri

Pazīstamās ēdināšanas ķēdes Lido vadītājs Gunārs Ķirsons uzsācis darbību jaunā ēdināšanas segmentā, izveidojot pirmo latviešu virtuvi līdzi ņemšanai – veikalu-kafejnīcu Ķirsons. Koncepta, kas iekļauj jaunu zīmolu, dizainu un sortimentu, izveidē uzņēmums ieguldījis ap 200 000 eiro.

“Cilvēku labsajūta un veselība ir lielā mērā atkarīga no ēdiena, tāpēc kvalitāte ir Lido filozofijas pamatā. Cilvēku dzīvesstils un ēšanas paradumi mainās, tāpēc ir jāiet līdzi laikam, piedāvājot mūsdienīgu sortimentu, iepakojumu un pasniegšanas veidu, bet atstājot nemainīgu vienu lietu – labu ēdienu. Pretēji anonīmajām kafejnīcu izkārtnēm, kas nesniedz informāciju ne par attiecīgo uzņēmumu īpašniekiem, ne produktu izcelsmi, jaunais zīmols Ķirsons ir mans godavārds un kvalitātes garants mūsu klientiem,” akcentē Lido īpašnieks un padomes priekšsēdētājs Ķirsons.Veikala-kafejnīcas koncepta mērķis ir mainīt priekšstatu par virtuvi līdzi ņemšanai jeb tā dēvēto take-away, kas līdz ar mūsdienu dinamisko dzīvesveidu kļūst arvien populārāks. Ar plašo, pārdomāto sortimentu Ķirsons parāda, ka līdzi ņemamais ēdiens var būt svaigs, uzturvērtībām bagāts un gatavots no Latvijas produktiem.

Skaties foto:

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk
0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas