FlySiesta paņem naudu par ”savienotajiem lidojumiem”, kas atrodas 200 kilometru attālumā

0 komentāri
FlySiesta paņem naudu par ”savienotajiem lidojumiem”, kas atrodas 200 kilometru attālumā
Francisco Escalera Granados/Flickr

Aviobiļešu meklētājprogramma FlySiesta pārdevusi Latvijas klientei Ilgai savienoto reisu biļetes uz Malagu, aizmirstot norādīt, ar kādām aviokompānijām ir jālido, kā arī to, ka ”savienotais reiss” atpakaļceļā ir divās dažādās lidostās, kas atrodas 200 kilometru attālumā.

Ilga ar meitu nopirka aviobiļetes uz Malagu no Rīgas. Turpceļā savienotais reiss bija caur Briseli, bet atpakaļceļā – caur Oslo. Briselē viss bija kārtībā, savukārt Oslo parādījās viena maza nianse. ”Savienotais reiss” Oslo bija dažādās lidostās, kas viena no otras atrodas 200 kilometru attālumā – Sandefjord un Moss Rygee. No Malagas uz Oslo Sandefjord sievietes lidoja ar Norwegian, bet nākamais reiss bija no Moss Rygee – ar Ryanair. Biļešu meklētājs FlySiesta aizmirsa norādīt, ar kādām aviokompānijām būs jālido, gan arī ievērojamos attālumus, kas būs jāveic, lai ”pārsēstos”.

Turklāt, kad Ilga mēģināja sazināties ar FlySiesta, uz aviobiļetēm norādītais e-pasts izrādījās neeksistējošs.

Saprotot situāciju, ceļotājām kopumā nācās iztērēt vairāk nekā 200 eiro, lai tiktu no vienas lidostas uz otru, izmantojot gan autobusu, gan taksometru. Starp lidojumiem bija četras stundas laika. Izdevumus varētu samazināt, ja iepriekš FlySiesta būtu paziņojusi par šo ”niansi”, tāpat tas aiztaupītu arī uztraukumus.

Taisnības labad gan jāsaka, ka maziem burtiem e-pasta pielikumā lidostas bija norādītas, tomēr tas nekā netika izcelts. Pamatinformācijā minētas tikai pilsētas, no kurām notiek izlidošana un ielidošana. Ilga uzskata, ka tas nav pieņemami, un tik svarīgai informācijai būtu jābūt izceltai.
Savukārt, mēģinot sazināties ar FlySiesta, rakstot uz norādīto e-pastu help@flysiesta.lv, pēc divām dienām Ilga saņēma atbildi – šāda e-pasta adrese nemaz neeksistē.

Vēl kāds interesants fakts – tad, kad tiek iegādātas biļetes, mājaslapa ir latviešu valodā. Tomēr brīdī, kad rodas problēmas un tās ir jārisina, klientu apkalpojošais tālrunis ir pieejams tikai angļu vai krievu valodā.

FlySiesta jeb Lietuvas kompānija UAB Interneto partneris sevi pozicionē kā ”vispopulārāko aviobiļešu meklētājprogrammu Baltijas valstīs”, kuras pakalpojumus saskaņā ar FlySiesta datiem izmantojuši vairāk nekā 1,4 miljoni pasažieru.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas