Ar uzmanību piesaistošiem plakātiem aktualizē drošību sabiedriskajā transportā

0 komentāri

Rīgas satiksme sadarbībā ar pašvaldības policiju uzsākusi kampaņu par drošību sabiedriskajā transportā.

Kā informē Rīgas satiksmē, kampaņas laikā sabiedriskā transporta salonos un pieturvietās tiks izvietota vizuāla informācija – aicinājums pasažieriem nebūt vienaldzīgiem un ziņot pašvaldības policijai pa tālruni 110 vai informēt sabiedriskā transporta vadītāju gadījumos, ja sabiedriskā transporta salonos ir personas, kas traucē (trokšņo, smako utt.) vai apdraud citus pasažierus.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Rīgas satiksme ik dienu pārvadā vairāk nekā 400 tūkstošus pasažieru. Veicot pasažieru apmierinātības aptauju un vaicājot sabiedriskā transporta pasažieriem to, ar kādām nevēlamām parādībām viņi ir saskārušies sabiedriskajā transportā, 79% 2011. gadā un 87% 2013. gadā atbildējuši, ka ”starp pasažieriem ir cilvēki, kuri ir netīrā vai smakojošā apģērbā”, bet 66% 2011. gadā un 73% 2013. gadā atbildējuši, ka ”starp pasažieriem ir cilvēki, kuri ar savu rīcību traucē pārējos pasažierus (piemēram, trokšņo, vārdiski aizvaino citus utt.”.

Kampaņas mērķis ir informēt sabiedriskā transporta pasažierus, kā rīkoties, kad tiek apdraudēta viņu drošība un komforts sabiedriskajā transportā, kā arī aicināt pasažierus nebūt vienaldzīgiem un būt aktīviem arī gadījumos, ja tiek apdraudēti citi pasažieri vai transporta līdzeklis. Informatīvie materiāli sabiedriskā transporta salonos atradīsies vairākus mēnešus.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas