KNAB atgādina partijām, kā likumīgi reklamēties

0 komentāri
KNAB atgādina partijām, kā likumīgi reklamēties
Foto: LETA

Atbilstoši Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā noteiktajam, līgumus par priekšvēlēšanu aģitācijas  materiālu izvietošanu aģitācijas veicējam politiskajiem spēkiem jāslēdz tieši un nepastarpināti tikai ar reklāmas pakalpojumu sniedzēju, neizmantojot starpniecības pakalpojumus, atgādina Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB).

Likumā noteiktais priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumu ierobežojuma apmērs, kuru pārkāpjot KNAB priekšniekam jāpieņem lēmums par turpmāko aģitācijas apturēšanu, trešajām personām ir 4 800 eiro – reklāmas izvietošanai, pasta pakalpojumiem un labdarības pasākumu finansēšanai.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Savukārt politiskajām partijām un to apvienībām reklāmas izvietošanai un labdarības pasākumu finansēšanai maksimālā pieļaujamā summa ir 423 tūkstoši eiro.

KNAB apkopotā informācija liecina, ka līdz šim politiskās partijas un ar tām nesaistītās personas nav veikušas priekšvēlēšanu aģitāciju par summu, kas pārsniedz likumā noteikto pieļaujamo priekšvēlēšanu izdevumu apmēru.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
”Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar ”Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

“Absolut Invite” bārmeņu konkursā uzvar “Mākonis Coctails&Design” pārstāvētā komanda

23.martā, ”Mill Rīga” telpās norisinājās ”Absolut Invite 2017” bārmeņu konkurss, kurā notika cīņa par galveno balvu – iespēju piedalīties ”Absolut Invite” pasaules finālā – Zviedrijā, kā arī gada garumā kļūt par ”Absolut” sadarbības bārmeni, kopā apceļojot pasaules labākos bārus. Sīvā cīņā uzvaru izcīnīja ”Mākonis Coctail&Designe” pārstāvētā komanda, kuras sastāvā bija bārmeņi Rihards Piternieks un Ilmārs Munkevics.

Vēl par šo tēmu

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas