Pieprasījums pēc šašlikiem pieaudzis par 24%, ziņo Rimi

0 komentāri
Pieprasījums pēc šašlikiem pieaudzis par 24%, ziņo Rimi
Foto: LETA

Tuvojoties Līgo svētkiem, mazumtirgotāja SIA Rimi Latvia veikalos jau maijā, salīdzinot ar to pašu periodu pērn, pieprasījums pēc šašlikiem un marinētiem produktiem pieaudzis par 24%, informēja uzņēmuma pārstāve Laura Podskočija.

Kā liecina pārdošanas rādītāji, pircēji biežāk izvēloties tradicionālas marinādes un garšas. Izteikts līderis pircēju vērtējumā ir Rimi ražotais cūkgaļas Šašliks savējiem, tam seko Šašliks grilētājiem un Lido kakla karbonādes klasiskais šašliks, tāpat arī tītara gaļas šašliki majonēzes un granātābolu marinādē, cāļa fileja un stilbiņi medus-sinepju marinādē. Šogad pirmssvētku laikā ir pieaudzis arī pieprasījums pēc marinētiem liellopa steikiem piparu marinādē.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Tāpat tradicionāli pirmssvētku nedēļā un Jāņu dienās ievērojami palielinās alus pārdošanas rādītāji.

“Pircēji pievērš uzmanību alus kvalitātei, tāpēc visbiežāk svētkos bauda iecienītākās šķirnes, kā arī nereti izvēlas ko jaunu. Tāpēc šogad piedāvājumā iekļauti vairāki sezonas jaunumi: “Valmiermuižas Kviešu alus”, Iļģuciema dzērveņu, ķiršu, upeņu vai klasiskais medalus, “Lielvārdes Citra alus”, “Aldara Rietumu eils” un citi jaunie ali,” sacīja Podskočija.

Tāpat viņa norādīja, ka pirms Līgo svētkiem tradicionāli gaidāms ķimeņu siera pārdošanas apjomu pieaugums. “Tomēr pēc pēdējo gadu novērojumiem varam teikt, ka pircēji novērtē ne tikai klasiskas vērtības, bet eksperimentē ar dažādām garšu niansēm, izmēģinot jauna veida sierus, piemēram, iecienīti ir sieri ar kanēli, mandelēm, amoliņu un ķirbju sēklām,” sacīja veikala pārstāve.

Viņa arī norādīja, ka šogad īpašs piedāvājums būs lojalitātes kartes “Mans Rimi” īpašniekiem vārdā Līga un Jānis, kuri saņems 5% atlaidi vienam svētku pirkumam no 19. jūnija līdz 24. jūnijam.

Kā ziņots, “Rimi Latvia” apgrozījums 2013. gadā bija 672,33 miljoni eiro, kas ir par 6,6% vairāk nekā 2012. gadā, kad apgrozījums bija 630,8 miljoni eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa 2013. gadā sarukusi par 4,3% – no 12,73 miljoniem eiro 2012. gadā līdz 12,18 miljoniem eiro 2013. gadā.

Pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.

0 komentāri

Skaties.lv e-jaunumi

Cik jauki! Tu esi pieteicies e-jaunumiem!

Skaties.lv e-jaunumi

Piesakies aktuālāko un interesantāko ziņu saņemšanai savā e-pasta kastītē!

Kas ir e-jaunumi?
Vai zināji? Ultravioletie stari – tas ir negantākais ādas ienaidnieks

Vai zināji? Ultravioletie stari - tas ir negantākais ādas ienaidnieks 1

Tuvojoties vasarai, aizvien biežāk uzturamies ārpus telpām un lutinām sevi ar saules gaismu un siltumu. Saule sniedz mums enerģiju, palīdz organismam ražot pietiekami daudz D vitamīna un stiprina imūnsistēmu, taču ir ļoti svarīgi izprast arī saules staru negatīvos efektus, pievērst uzmanību mūsu ādas veselībai un sauļoties atbildīgi.

Pareiza ādas kopšana vasarā nozīmē skaistu ādu visu gadu

Pareiza ādas kopšana vasarā nozīmē skaistu ādu visu gadu 2

Kamēr mums vasara ir brīvdienu, izklaides un dažādu citu baudu laiks, mūsu ādai šī sezona ir īstākais izaicinājums. Vai tev jau ir skaidrs, kādi pasākumi būtu jāveic un kas jāzina, lai gada karstākais un skaistākais laiks neradītu nevajadzīgus apgrūtinājumus un neērtības?

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas