Pieprasījums pēc šašlikiem pieaudzis par 24%, ziņo Rimi

0 komentāri

Tuvojoties Līgo svētkiem, mazumtirgotāja SIA Rimi Latvia veikalos jau maijā, salīdzinot ar to pašu periodu pērn, pieprasījums pēc šašlikiem un marinētiem produktiem pieaudzis par 24%, informēja uzņēmuma pārstāve Laura Podskočija.

Kā liecina pārdošanas rādītāji, pircēji biežāk izvēloties tradicionālas marinādes un garšas. Izteikts līderis pircēju vērtējumā ir Rimi ražotais cūkgaļas Šašliks savējiem, tam seko Šašliks grilētājiem un Lido kakla karbonādes klasiskais šašliks, tāpat arī tītara gaļas šašliki majonēzes un granātābolu marinādē, cāļa fileja un stilbiņi medus-sinepju marinādē. Šogad pirmssvētku laikā ir pieaudzis arī pieprasījums pēc marinētiem liellopa steikiem piparu marinādē.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Skatīt vairāk

Tāpat tradicionāli pirmssvētku nedēļā un Jāņu dienās ievērojami palielinās alus pārdošanas rādītāji.

“Pircēji pievērš uzmanību alus kvalitātei, tāpēc visbiežāk svētkos bauda iecienītākās šķirnes, kā arī nereti izvēlas ko jaunu. Tāpēc šogad piedāvājumā iekļauti vairāki sezonas jaunumi: “Valmiermuižas Kviešu alus”, Iļģuciema dzērveņu, ķiršu, upeņu vai klasiskais medalus, “Lielvārdes Citra alus”, “Aldara Rietumu eils” un citi jaunie ali,” sacīja Podskočija.

Tāpat viņa norādīja, ka pirms Līgo svētkiem tradicionāli gaidāms ķimeņu siera pārdošanas apjomu pieaugums. “Tomēr pēc pēdējo gadu novērojumiem varam teikt, ka pircēji novērtē ne tikai klasiskas vērtības, bet eksperimentē ar dažādām garšu niansēm, izmēģinot jauna veida sierus, piemēram, iecienīti ir sieri ar kanēli, mandelēm, amoliņu un ķirbju sēklām,” sacīja veikala pārstāve.

Viņa arī norādīja, ka šogad īpašs piedāvājums būs lojalitātes kartes “Mans Rimi” īpašniekiem vārdā Līga un Jānis, kuri saņems 5% atlaidi vienam svētku pirkumam no 19. jūnija līdz 24. jūnijam.

Kā ziņots, “Rimi Latvia” apgrozījums 2013. gadā bija 672,33 miljoni eiro, kas ir par 6,6% vairāk nekā 2012. gadā, kad apgrozījums bija 630,8 miljoni eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa 2013. gadā sarukusi par 4,3% – no 12,73 miljoniem eiro 2012. gadā līdz 12,18 miljoniem eiro 2013. gadā.

Pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.

0 komentāri
Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Kā atrast dāvanas, izvairoties no Ziemassvētku kņadas?

Ir pieņemts domāt, ka Ziemassvētku laikam ir jābūt mierīgākajam un klusākajam laikam gadā. Tomēr pirmssvētku periods parasti ir pilns ar steigu, simts darbiem, pirkumiem, rosīšanos virtuvē un nebeidzamiem sarakstiem. Kā iegādāties Ziemassvētku dāvanas, lai tas nepārvēršas galvassāpēs?

Preces vai dāvanu kartes – kura ir labākā dāvanu izvēle?

Preces vai dāvanu kartes - kura ir labākā dāvanu izvēle?

Dāvanas izvēlēties nekad nav vienkārši. Jo ļaunāk, ja tas ir kļuvis par pienākumu. Ziemassvētku laiks ir neizbēgams dāvināšanas (un arī saņemšanas) laiks, kas nozīmē – ir jāmeklē un jāpērk dāvanas! Tomēr, ja šis process kļūst par tukšu pienākumu, tas var sagādāt nevajadzīgu stresu un pat negatīvas emocijas. Katru gadu viens un tas pats… Ja tā ir noticis – šogad vajag censties paskatīties uz dāvanu meklēšanu un gatavošanu pavisam citā gaismā! Lasi tālāk un uzzini – kā!

Vēl šajā sadaļā

Laika ziņas